Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
CALIgula

do you understand the words that are comming out of my mouth?!?!(Rush Hour 3!)

Recommended Posts

Okay, so I went to Carl's Jr. for lunch today and I noticed something interesting on my cup...Rush Hour 3 is comming out on August 10th!!

 

The first 2 Rush Hour movies were pretty good, and really funny. I found the trailer for part 3 (see below), and it looks like its gonna be pretty funny too. So I just thought i'd share the trailer, and the website for the movie with ya'll.

 

What do you guys think? Will this one be as good as the first two, or do you think this sequel will be wack??

 

anyways...heres the trailer:

 

 

and heres the website:

 

http://rushhourmovie.com/

 

 

*edit* P.S. i reccomend you guys play the game on the website.....lol...its fun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

just finished the trailer...I'll watch it on dvd shit should be repetitive but funny...Chris Tuckers a funny dude...

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah i think it will be kinda repetitive....but it never bores me:

 

intelligent asian cop & naive "brotha" cop who team up to stop asian gangs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

finally. a good movie to watch. some of the new ones stink, but the Simpsons movie is a must right now. cant wait to watch it this next friday.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah....im gonna watch the simpsons and this one in the theatres.

 

im waiting for the rest of the movies on dvd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

How fat does Chris Tucker look in the trailer?

This movie would have been much more watchable if the intternet rumor of Van Damme playing the villian wasn't false.

 

And I look forward to seeing Johnny Drama from Entourage playing the bus driver, hahahaha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'll catch this when it comes out on Cinemax or something in a year and I'll be drunk so I will remember 20% of it and never speak of it again...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I can't believe they paid Chris Tucker like $25 million or more to do this movie.

 

That fucker is smart, as this will be the first movie he has made since the last RH.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fuck you all, I cannot wait. "Your asian stop humilatin yourself!"

 

hahaha...yeah...i loled at this line in the trailer too!

Share this post


Link to post
Share on other sites
really??...it wasnt even a little bit funny?

 

 

it was funny just the same old jokes as the last 2 movies

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×