Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Abracadabra

oh shit, i forgot to tell you all...

Recommended Posts

...i finally got an ipod. like 6 years late. a little blue 4gig nano. i love it. makes riding the (late) bus way more fun.

 

anyway, carry on

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm gonna wait another 6 years for mine, thats my master plan, wait until ipods cost 20 bucks

Share this post


Link to post
Share on other sites

muvo560.jpg

been rockin this for two years now...

 

at the rate new shit comes out and prices drop i just dont see the point in buying any new computer related hardware... 500 gb external hardrive $299 one month $90 six months later

Share this post


Link to post
Share on other sites
I'm gonna wait another 6 years for mine, thats my master plan, wait until ipods cost 20 bucks

 

in six years they're going to have 35,000 gig ipods for 500 dollars and all of the old generation ipods will have been excecuted by steve jobbs

Share this post


Link to post
Share on other sites
in six years they're going to have 35,000 gig ipods for 500 dollars and all of the old generation ipods will have been excecuted by steve jobbs

 

steve jobbs is a psycotic obsessive-compulsive perfectionist, that's why all of his products work so nicely.

 

86284-86376-1-steve_jobskleiner.gif

 

you must worship steve jobbs :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHAHHA NO I DON'T!

 

i don't even have a mac. i have an ipod. i just happen to know a lot about him through a friend that works for a company that is hired directly by steve jobbs to do a lot of shit for apple. he's seriously psycotic, apparently

Share this post


Link to post
Share on other sites
in six years they're going to have 35,000 gig ipods for 500 dollars and all of the old generation ipods will have been excecuted by steve jobbs

 

1000 gigs is a terabite so technically it would be 35 terabites.

 

Yes that was a very nerdy comment.

Share this post


Link to post
Share on other sites
muvo560.jpg

been rockin this for two years now...

 

at the rate new shit comes out and prices drop i just dont see the point in buying any new computer related hardware... 500 gb external hardrive $299 one month $90 six months later

 

ACTUAL SIZE ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ahh you gave into the ipod revolution i see ill stick to my mini disk player thank you very much.

 

 

i have an md and i love it. i can record mixes, edit it digitally if i need to, and record live.

but my first md player just went out and i never dropped it. the cost to repair it would be

similiar to buying a new one. ipods are good for mp3s though. i just like being able to record. ill buy an ipod as soon as they can record.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1000 gigs is a terabite so technically it would be 35 terabites.

 

Yes that was a very nerdy comment.

 

hey don't feel bad, i built this computer, it has 2 terabytes, an intel quad core processor, 2 gigs of memory, an msi p35 neo-f atx intel motherboard and vista is installed on it. the power supply and everything else... i forget

 

THE QUAD CORE IS SOOOOOOOOOOO BAD ASS! try to think of the fastest computer you've ever used, x50

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ahh you gave into the ipod revolution i see ill stick to my mini disk player thank you very much.

 

haha, that was outdated technology the day it was released

Share this post


Link to post
Share on other sites

I want an mp3 player were i can just drag and drop my albums or songs into a window, none of this install software bullshit.

 

My 1 gig sony mp3 player isnt recognized by ANY computer anymore.

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha, that was outdated technology the day it was released

 

it was outdated because americans chose not to use it?

the japanese still use it.

and ipod can't record.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i got my ipod back before the craze.

 

recyclingipodold20060420.jpg

 

i left it on a plane and picked up an ipod video with the insurance money.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×