Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
xlando

Zzzzz

Recommended Posts

when you do you have a dream do you remember it or forget about it completely when you wake up ?

 

what are some weird ass dreams you've had or shit you've done in your dreams ?

 

i can never remember what i do in my dreams

& i rarely have them now.

 

i've gotten the same dream from like years ago its strange.

 

sleep walking/dreaming situations anybody ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.

yeah i hate the dreams that feel so real.

and then you wake up & realize wtf, i reaally didnt kill 17 people in my underwear.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i remember my dreams most of the time..sometimes i wake up cuz of them.. like last time i was dreaming i was boxing.. and i swung my hand and it the wall since my bed is next to the wall..i just laughed when i woke up cuz shit was mad funny to me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

This morning I kept waking to some dude yelling at me cuz I owed him $400. Everytime I tried to closed my eyes I heard him yelling so I yelled back to "GO FUCK YOURSELF I GOT MINE"



 

 

This was in a dream that some dude was yelling so I woke screaming at no one. This went on for a good 10 minutes in that 'fuck it Ima go back to bed' kinda way. I yelled everytime I woke up.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i remember dreams as soon as i wake up...if i let more than 15 or 20 minutes pass....i forget them....the only dreams i can still remember really well are the really vivid ones.

Share this post


Link to post
Share on other sites

when i was in the 2nd grade i dreamed i took my soccer cleets to school and was slippin and sliding in the hallways.

 

 

 

hold on.

that wasnt a dream, my bad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dreams that be pissing me off are the ones that are so fucking real that when you wake up you get sad cuz it was all a dream... like once i had a dream that i had like tons of dreamcast game systems *this was way back when they came out and i didnt have one* when i woke up.. i was like "FUCK and i was pretty much pissed the whole day"

Share this post


Link to post
Share on other sites
i rarely have them now

 

they say that you have a dream every

night but most of the time you forget

them. when i was little i had the same dream

for about 4 years of falling out of an airplane

then hitting the ground and then it kept

repeating until i woke up

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^^ yeah eventually i got it too...but yeah sucks when the dreams are just too real.....another shit that be sucking is when you dream what youre hearing on the background while youre sleeping..iono if that has ever happened to you but yeah its weird... Any of you ever controlled your dreams?

Share this post


Link to post
Share on other sites

long ago..i had a dream that i got 3D'd threw a table by the dudley boys and right when they put me threw the table my bed broke on one side....weird..but true story.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i dreamed i was flying once. i was like"this shit aint real man, how the fuck am i going to be flying?, its a dream." then i kinda controlled it for a while untill it shifted to another dream.

Share this post


Link to post
Share on other sites
i dreamed i was flying once. i was like"this shit aint real man, how the fuck am i going to be flying?, its a dream." then i kinda controlled it for a while untill it shifted to another dream.

 

 

dont you love it when you start controlling them?.. cuz you be doing crazy shit afterwards?? i remember i raped a bitch since i knew it was a dream... good shit..:lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yea i remember a dream when i was smashin a girl in a alley but when i looked up at her face it was a huge yellow smiley face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a good way to remember your dreams after you wake up is to either write them down or tell someone immediately after you have them. after you get in the habit of that, you usually have an easier time just remembering them

Share this post


Link to post
Share on other sites
i remember i raped a bitch since i knew it was a dream... good shit..:lol: :lol:

 

Being a dream and having complete control over everything in it, you chose rape as the manifestation of your highest possible fantasy?

 

/No Freud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...