Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
KillerCinema

what hyphy are you listening to right now?

Recommended Posts

This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.
hyphy is just a nother fad that record companies are creating to make more money. end of story. its just as ignorant as the other shit.

 

 

go to the bay and see what its really about

 

 

yee yee yeeyee

Share this post


Link to post
Share on other sites
i like The Federation

 

http://www.myspace.com/thefederation

 

yeah...the federation is official.....probably the only hyphy music im really feelin....they came out with a song called "hyphy".....just before the scene blew up...and they made a sacramento remix to it.....hottest shit ever....but i cant find it on the internet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeah...the federation is official.....probably the only hyphy music im really feelin....they came out with a song called "hyphy".....just before the scene blew up...and they made a sacramento remix to it.....hottest shit ever....but i cant find it on the internet.

 

 

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=2CE33698212C7E98

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

thanks for posting the hyphy remix cash....but thats not the one i was talking about...

 

federation did a remix for sacramento....i never found it on-line only on the radio....

 

in the sacramento version of the hyphy remix, they rap about all the different hoods in sacramento....and its just the federation....e-40 keak and all them other cats arent on it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

the hyphy movement is a joke. come on now celly cell making hyphy music ha thats comedy. plus all these kids saying that go and stuff come on you didnt start listening to bay area till mac dre died before that you hated dude. ha im listening hyphy zero

Share this post


Link to post
Share on other sites
the hyphy movement is a joke. come on know celly cell making hyphy music ha thats comedy. plus all these kids saying that go and stuff come on you didnt start listening to bay area till mac dre died before that you hated dude. ha im listening hyphy zero

 

 

WOrD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

You know even since the early 90s ive never liked a 40 album until i listened to it a few times. The style changes so much from album to album it takes me a minute to get re adjusted to him. But really there are only a few hyphy songs i like. I liked what was going on in the mid to late 90s with cbo, celly cel, b legit, x raided, brotha lynch hung and 40. I never really liked messy marv or keak da sneak since i heard them for the first time on that south west ridaz album. I kinda like that DBz album though. I never listened to mac dre and still dont care for his shit. Hyphy blasphemor one.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wait, the "blueberry afghani" kids are these dudes?

 

l_dc0f57f6dc998353a102cde822b33bcd.jpg

 

 

lol. I heard that shit on mixtapes and never would have guessed it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i herd a little. i think. wtf is it exactly. that electronic flanged sound? up and down melodys as the drugs take hold?

 

got that mac dre album, thizzle washington whatevathefuck. it seems that thats the sound.

other than the thizle danceing track thats classic. the rest aint too diggity.

 

on shadows album the outsider. i like turf danceing and seeing things and the otherone.

 

down here in melbs there aint shit of it.

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...