Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Raw fish

Time for a shitty story

Recommended Posts

Ill try to keep it short, I tend to ramble on and on, and it usually takes me a long time to get to my point... my version of the short story, imput is welcome.

 

The background: I met this girl in the fall of 2004, the where why how isnt important, but she seemed real into me at the time. First time I meet her, she comes over to hang out while me and a couple of guys are drinking. Its a good time hanging out on the porch drinking beer and whatever... she goes inside to grab more beer, we talk about her while shes gone, the common thought with the guys is that shes pretty hot and has an amazing ass... so the guys break off, go home, do their thing and its me and the girl. So, I decide to go have some fun (her and I had talked online for at least a month before this). I think its a really good idea to go explore this abandoned building... we go, she drives, its fun as hell (oh, ive been there before, its chill, not dangerous, but one hell of a first date). We hang out a few more times, 3 maybe and end up sleeping with each other... not that this has never happened before, but this beat every other girl ever... the downside? shes moving to another state in a few months, plans are already set... so we start this relationship anyway, knowing that both of us think we dont really want to do it but cant resist each other. The actual "we are together" relationship lasts maybe 3 months, we break up, I get wasted, cut my hair off with a knife, we get back together, we break up again, we get back together again... right, the short part....

 

2004-2006

 

back and forth we go, never together, but we keep falling into this thing, this connection, this "togetherness"... its on and off forever... either we dont talk or we call each other every night... shes 2 hours away and wants to move back home, cant wait for her lease to be over... she doesnt want to go back to her parents house, but wants to come back to her, so I tell her she can have my extra bedroom... she starts slowly bringing stuff to my house, starts out staying in my room, eventually gets a uhaul and brings all of her stuff to my house... here is where things get tough... she has too much shit... should we have two seperate bedrooms or should we have one room as our bedroom and have the rest of our stuff in another room? we decide on having a shared bedroom.. so, now its OUR bedroom, OUR bed... funny, we arent together, we arent a couple... no commitment. damn it, this was supposed to be short... one night, my landlady has a party as she does every year, the girl isnt feeling well, and I promise her im only going to go to the party for a little bit, then i will be in to take care of her and go to bed early... somehow I ended up staying at the party drinking until runrise. When I finally walk in the house at whatever time it is, shes packing and taking stuff to her car - LEAVING (oh, after she moved in with me, she had no job, no income, no money, so im paying rent for two) ok, maybe i fucked up, maybe I shouldnt have stayed out all night drinking... but the other things that i wont get long winded about and explain in detail, i drove 2 hours in the middle of the night multiple times to go see her and bring her flowers or whatever just because she had a bad day... everytime something went wrong for her, i dropped my entire life to take care of her, any stupid thing to make her feel better.... anyway... she leaves, again we are on the not talking plan, at least until something big happens... i forget all the details, but its on and off forever... back and forth...

 

FEB 2006

 

we are back on good terms, things are looking up, we act sorta like we are together, we talk on the phone every night that she isnt sleeping here, we hang out together on our lunch breaks, still sleeping with each other, all of that... valentines day is coming... now what? Im in a non-relationship... damned if I do, damned if I dont... gotta do something for this girl.... I get a brilliant idea on the friday before valentines day... instead of the typical take her out to eat buy chocolates and whatever, I decide, hey, im creative and thoughtful, ill MAKE her a teddy bear... i go to the fabric store, i get super soft and cuddly fabric, steal my landladys sewing machine and spend the ENTIRE weekend working on this thing... I havent used a sewing machine in at least 12 years... I finish the bear and decide that I need to make little tiny stuffed hearts too... I do about 8 or 10 of those, put the bear and the hearts in a box and wait until tuesday to give it to her... we havent had sex in at least two weeks at this point, shes always tired, or doesnt feel good or whatever, and im ok with that, its cool.... but i figure the bear it a surefire lay... guess what? nope.....

 

she loves the bear, its kinda funny looking but cute, she laughs, we cuddle, and go to sleep.... then, the kicker... she hardly calls for the rest of the week, makes no plans ot see me... saturday night rolls around, and I finally call her and ask whats up... her answer, her heart isnt in it...

 

great, all my effort just to get used when she needs me... keeping it short, her and I arent even friends now, shes not willing to hammer out the differences that have kept us apart in the past... I guess this is finally the end, i cant keep doing this... all my effort for nothing? I could have been doing anything else... I could have been painting....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I thought you said short and simple..

 

Nothing about this thread is short or simple....

Share this post


Link to post
Share on other sites

that was a cool idea to make her a teddy bear try to remember the bad things about the relationship not the good things we always tend to look back...shit happens man most everybody goes thru this best of luck

Share this post


Link to post
Share on other sites

FUck man. You're gonna go to bed with this sweaty organism next to you? that eats and digests food, sweats, flosses, etc? Don't let the sexy clothes fool you. She's a fucking animal. Cut her off.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dude you can get custom teddy bears at the mall, my little brother made one for his girl and ironed on a little "7 seconds" transfer on the shirt.

 

he is a pussy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh, shes cut off at this point, its done.... just wanted to tell the story, and yes thats the short version... i could have spent days talking about all the times i drove 2 hours in the middle of the night to bring her soup and crackers because she wasnt feeling good, only so i could sleep like shit for 4 hours and turn around to come back and go to work....

Share this post


Link to post
Share on other sites

good. just think about all the bacteria on her skin after you guys fucked. fuck all that "we are one" shit, kick her outta there and wash your sheets!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry about your plight dude. I do think it's time to move on. You've given this girl more than enough.

 

Thanks for the beer, and she does have a hot ass, for what it's worth. Those little skirts help a lot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think I'm gonna go back to playing Getting Up now. I gotta take over VANR turf.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Weapon X@Mar 3 2006, 07:50 PM

FUck man. You're gonna go to bed with this sweaty organism next to you? that eats and digests food, sweats, flosses, etc? Don't let the sexy clothes fool you. She's a fucking animal. Cut her off.

 

this is the most cynical thing i've ever read. and its fucked up cuz i feel the same way sometimes.

 

Advice for RawFish:

 

Bone her, dude!

Share this post


Link to post
Share on other sites

plain and simple: cut her off

and

focus on yourself and graff

 

....lots of hot tang out there ready to get fucked...

 

my $0.02..

Share this post


Link to post
Share on other sites

I say find a way to keep her. But i dont know you or her, so my advice has no relevance.

Share this post


Link to post
Share on other sites

that aint shit, me and my girl had been together for a year and a half and our relationship was always on and off. well then i decide im sick of always going back and forth and her bullshit drunken shinanigens, so i cut her off and she tells me she banged some dude when we first got together and happend not to tell me. so i say "Ok" whatever but theni get into her myspace account and read her mail and shes talking to this dude about how she fucked soem dude on her vacation 5 months ago. acting all cavalier like she did something to be proud of. in the end, i think she gave me herpes. but i got tested yesterday and in 2 weeks i will know for sure.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Raw fish+Mar 3 2006, 09:32 PM--><div class='quotetop'>QUOTE (Raw fish - Mar 3 2006, 09:32 PM)</div><div class='quotemain'> I tend to ramble on and on... I could have been painting....

[/b]

 

yep.

 

<!--QuoteBegin-Old Growth@Mar 3 2006, 10:10 PM

I think I'm gonna go back to playing Getting Up now. I gotta take over VANR turf.

 

 

Dude? dude. Wrong. Wrong.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by PushbuttonWarfare+Mar 3 2006, 09:15 PM--><div class='quotetop'>QUOTE (PushbuttonWarfare - Mar 3 2006, 09:15 PM)</div><div class='quotemain'>
Originally posted by Raw fish@Mar 3 2006, 09:32 PM

I tend to ramble on and on... I could have been painting....

 

yep.

 

<!--QuoteBegin-Old Growth@Mar 3 2006, 10:10 PM

I think I'm gonna go back to playing Getting Up now. I gotta take over VANR turf.

 

 

Dude? dude. Wrong. Wrong.

[/b]

 

:haha: :haha: Im sorry....but i was compelled to "LOL" at this last comment: Dude? dude. Wrong. Wrong. ....that was some funny shit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

you sound like a pretty thoughtful guy.

 

She's a bitch.

 

You can/will do better.

 

goodnight.

 

<3 dr. love, aka catface

Share this post


Link to post
Share on other sites

i didnt read that. I got a shitty story too. In the paper tonite a dude got caught about a year back behind a barn somewhere in sheepfuck michigan... said he was taking a leak. The farm owner who also happened to be a cop thought her sheep Thelma and Louise looked injured. She had him arrested and had her sheep tested for dna. Dude is questioned. Agrees to submit a to a DNA test and they find his semen in the sheep. He is now sitting in prison for 2-20 for sodomy and upon release will be put on the sex offender registry. They even put his picture in the paper. RIGHT NEXT TO HIS SEX SHEEP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×