Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
dumy

ETHNIC GROUP NOT ON MY SHIT LIST

Recommended Posts

WHITE PEOPLE!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hahaha..just kidding I hate those mufuckers..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by hungoverseas@Feb 14 2006, 01:31 PM

ethnic food not on my shitlist: mexican.

 

i'm going to chipotle.

 

 

chipotle sucks hommie. what a rip off....

 

 

go hit up some alejandros, alberto/as, or conejo

Share this post


Link to post
Share on other sites

much love to the group of black as fuck gangsters that were cheering me on when i was whooping that guys ass in front of Butter last year

Share this post


Link to post
Share on other sites

are you talkin light skined or wasps'(white anglo saxton protestant) because I'm light skined but I'm Italian Roman Catholic and to them I might as well be Irish or Mexican?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am british swedish french canadian...

 

yea i am pretty much the empitome of caucasian race...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by LENS@Feb 14 2006, 04:52 PM

much love to the group of black as fuck gangsters that were cheering me on when i was whooping that guys ass in front of Butter last year

 

 

 

ps/////

BUTTER is fer fags......

ughhhhh..

 

git er the fuck done.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by ego maniac@Feb 14 2006, 09:51 PM

hahahahha

stop bringin that up.....

 

seriously though....

you know butters a

hipster fag joint...

yeah, that's why I stopped going ya heard!

 

aye, let's go get sushi and sake next week.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hah

nascar.....

reminds me of oildale...

speed capital of the world...

 

speed = meth

 

-------------

LENS-

Bo's gonna be at bennihanna's

tonite, jus in case you wanna

pull a "peepin' tom" an lurk

 

hahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^

 

Pssshhhh, naw, not my style.

 

Uh, which bennihana? Aye, did she say anything about us hanging out? how classy was it when i bought her a drink? Fuck that AFI guy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

which bennihana>?????

hahahhaahh

jus as I thought

hahahah

 

Oh yeh....

that ONE drink...

If you wanna get

anywhere with that trick

you gotta do a hell of'a lot better

than that brother....

Im tryin to show you the wayyyyy.....

 

ps////

dude in AFI purdy much damn near bought her

a house.... its gonna be hard to compete....

ay.... you never know though

 

 

hahahahahahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by ego maniac@Feb 14 2006, 10:43 PM

which bennihana>?????

hahahhaahh

jus as I thought

hahahah

 

Oh yeh....

that ONE drink...

If you wanna get

anywhere with that trick

you gotta do a hell of'a lot better

than that brother....

Im tryin to show you the wayyyyy.....

 

ps////

dude in AFI purdy much damn near bought her

a house.... its gonna be hard to compete....

ay.... you never know though

 

 

hahahahahahahahaha

 

Yeah, that house made up for other areas I am sure he is lacking in. Just watch, I'll work my white magic all over her

 

AYE! I can do better than just one drink...aight? i woulda bought more but she was too busy going to kick it with her gothie goth friends.

 

thanks for the flickage

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×