Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
WatcherSB

This WILL be my year...

Recommended Posts

Yes this year I'll be getting more goals done.

career wize

future wize

I'm going to be ballin'

and all the haters and kissed ups will keep their heads up their asses

 

lol

 

2006 before it hits... :king:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am just pissed the asian guy at store carded me for some beer, the store where i have brought beer before and showed my fucking i.d. merry fuckin xmas to me

at <is what i think lots of people feel of cause I'm not mexican cause I'm not white cause i'm not asian cause i'm black...

fuck the holidays fuck'em i say

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by WatcherSB@Dec 25 2005, 02:26 AM

career wize

 

 

In Philly janitors for SEPTA (transit company) start out at $14.00 an hour. :biglaugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

the first post reminds me of this kid at my college we call "slackjaw." One night after a long session of blunts and the like, he looks at us square in the eye and says "i think my life is going places. im makin moves..." and then goes back into his normal state of dreaded head bobbing and general slackjawedness.

 

When asked what those moves were... he replies "you know, big ones..."

 

fuckin dradam

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol you the members of 12oz

graff! i need to stay up nite and draw just like i used to

 

 

oh and about janitors making skrilla

 

I will be going back to NPS (national park service) and making bank

I love working in the mountains '

 

 

later I'll upload some graff i "took pictures" of out there hehe

 

 

King's Canyon bitches!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

right right SF1

 

lol sf when i started writing a few year I made a crew strike force but got killed cause toys fucked everything up...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by WatcherSB@Dec 25 2005, 03:07 AM

right right SF1

 

lol sf when i started writing a few year I made a crew strike force but got killed cause toys fucked everything up...

 

Toys took out your whole crew?

Or you put toys down with your crew and that's what fucked everything up? :haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by SF1+Dec 24 2005, 07:30 PM--><div class='quotetop'>QUOTE (SF1 - Dec 24 2005, 07:30 PM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-WatcherSB@Dec 25 2005, 03:07 AM

right right SF1

 

lol sf when i started writing a few year I made a crew strike force but got killed cause toys fucked everything up...

 

Toys took out your whole crew?

Or you put toys down with your crew and that's what fucked everything up? :haha:

[/b]

 

(continues listenin to war music)

Share this post


Link to post
Share on other sites

listen up dumbfuck

 

the crew i started

some toys started biting and writing that shit

it was just a faze for SFC...

if you still have trouble understanding I'll draw you a freakin picture of this and email it to you ok sf1?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Then why didn't you and your team take out these toys that were biting yall shit? :biglaugh:

 

PS There's an oldhead king in my crew that writes SB. You wanna cyber beef about that? :biglaugh:

 

 

 

 

Dumbfuckonerskeboperism ICP... AKA SF1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by SF1@Dec 24 2005, 07:44 PM

Then why didn't you and your team take out these toys that were biting yall shit? :biglaugh:

 

PS There's an oldhead king in my crew that writes SB. You wanna cyber beef about that? :biglaugh:

 

 

lol cyber beef? your fuckin toy :clown2:

 

:haha: I dont SB you fool

you stupid I throught with you

u a waste of my time asshole

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:king: :king: :king:

Share this post


Link to post
Share on other sites

this thread confuses me...

 

 

 

on a side not..

 

my mom sent the sherriffs looking for me again earlier this week..

moral of the story is.

 

hopi women are wierd..

 

 

 

 

edit*

 

 

merry holidays sir raven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh shit! my bad playa!

You the :king: :king: :king: :king:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You forgive me homie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

well sf prolly put you on blast cause.

 

1. there are already like 10 new years threads.

 

2. well.. reread your posts

 

3. dude......dude...just no.. the hell is a strike force?

 

4. saying toy, and crew in the same sentence is up for bashing no matter who you are.

 

5.saying.."later I'll upload some graff i "took pictures" of out there hehe" will get you ragged on harder than anything else.

 

6. dude..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by MOOGLE?@Dec 24 2005, 08:00 PM

well sf prolly put you on blast cause.

 

1. there are already like 10 new years threads.

 

2. well.. reread your posts

 

3. dude......dude...just no.. the hell is a strike force?

 

4. saying toy, and crew in the same sentence is up for bashing no matter who you are.

 

5.saying.."later I'll upload some graff i "took pictures" of out there hehe" will get you ragged on harder than anything else.

 

6. dude..

 

 

ok fuck 12oz then you all are just so much cooler than me I can possibly try to be on here fuck you all then...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×