Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
shameless self promotion

Another dumbass thread about girls...

Recommended Posts

Damnit, how come you always find the girl your lookin for and she lets you go? Then to add further pain you get to see her around campus with others...not to mention every girl she knows, knew about you, and they tell all their friends about you, so like half of campus gives you a look like, i know you, and everything about you...also you cant find a girl thats good looking who isnt taken or a complete slut...? I donno, im frustrated...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha..sorry no syphliss..however you spell that..

But yeah, we were togeather for three years...and the just told me one day that she needed space...that was it...it was done...love does suck...but dont kill yourself over it..i guess we just have to look foreward to someone else, theres gonna be that someone out there..i guess thats why i didnt feel like huckin myself infront of a car, cause im young and i still havent experienced everything that i want to..

Share this post


Link to post
Share on other sites

im so glad im not in highschool anymore too much drama but dont fret youll find another, hell i mean my girl dumped me the other day but no sweat off my balls there always more fish in the sea ya know?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh, but it is....

 

I'm still with my girl, but that doesn't pertain to this situation. What I'm sayin is, moving on is the best thing, it will keep your mind off of her. I've posted this before, but my mom gives the damned best advice...."You never leave a relationship and get into a worse one." I'd be lookin' forward to the next girl you loop out, she'll probably think you're the best thing since sliced bread. You just gotta look, and it ain't gonna happen sulkin around your pad.

 

Oh yeah, Shameless.....about that thing of seeing her and all her friends and shit around school. I had that exact problem once....although, for me it wasn't really a problem....you see, I'm so good at being a dick, it wasn't hard at all for me to ignore them, and pretend they weren't there. Don't even acknowledge their presence, and it will make you feel better cause you know you're being a dick, and they ain't gettin a reaction out of you. I did this exact thing once, and I did it so good that my ex wondered what the fuck was goin on, cause she had never seen me be such an ass. Needless to say that gave me the upper hand, ya know, her approaching me. I don't know, do what you want, or you can do what the message board people want, it's your choice....good luck.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am about to order a mail order bride from www.mailorderbrides.com

I am thinking a young 23 year old from the slovokian countries, maybe Poland. I know its a little pricey 4,000.00 but she will be faithful and love always me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Don't feel so bad. If it makes you feel any better, I had a left over potato for breakfast. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Secret

Don't feel so bad. If it makes you feel any better, I had a left over potato for breakfast. :(

 

I dont know why, I am not even going to question this, but it made me smile. Thanks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest platapie

hey shame you should turn to the gurl thatnever says no. and is always there for you. she might not keep you warm and you might not even be able to touch her but shes there and will put as much in to yo uas yo uput in to her. and no im not talking about a stripper or hooker im talking about art...

Share this post


Link to post
Share on other sites

post some chicks damnit!

 

it's obvious guys are never going to put understanding women into clear and user friendly terms. let's get over that already. we're never gonna get anywhere hee'in and haww'in about them like this!! i'm going to singlehandedly turn this into a chick-fest if i may just to up the spirits of some of the fellas round here..

Share this post


Link to post
Share on other sites

it appears the large black bird has a little comp or a sweetheart unbeknownst...

 

http://www.amihot.com/hostedphotos/4CDB0AFA52814FA0820DD983F212FC3E.jpg'>

 

 

more up my alley. regular chick but hopefully she'd be nuts in the sack..

-wink*wink

http://www.amihot.com/hostedphotos/6087F1DE08B3455DAB479EFC4EF8733C.jpg'>

 

hrmmm.. i lub short hair...

http://www.amihot.com/photos/CA26F62C04CA447CAD480763285EA468.jpg'>

 

more...

http://www.amihot.com/photos/43F74DBC786F46749DF56A1813EFB230.jpg'>

 

i dunnoo.. i think it's the spiked choker i like the most...

http://www.amihot.com/hostedphotos/203F8B7691444B4C8BD8EB50BC300936.jpg'>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by fr8oholic

yeaaaahh,, mm hmmmm,, i'm gonna need you to come in to work tomorrow. yeahhhh...

""""""LLLLLLLLLUUUUUMMMMMMMBURGH FUCKED HER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:::""""

HAHAHAHHAHAHAHAHHAAHILARIOUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i totally fucking feel you because the same thing happened to me last weekend, this chick who is really nice, and hella cute but really crazy started showing me all this affection and shit and im all geeked about it, but every time i see her im fuckin drunk as piss and somehow manage to fuck shit up and she doesnt want to talk to me. and i hear shes tellin stories about me to other guys and shit so im like ready to kill, and one night i walk her home from this gig and try to talk to her but shes shady as fuck and im like. dont think i dont know whats going on, (shes trying to manipulate me) so im like forget her, and its like 4 am on the most beautiful night in a while, so i bust out the can and kill everything in site make some eggs and a bagel and say forget tha bitch. I fell great now, lonely as shit, but at least its not tearing me up. The point is dont sweat it, fuck what everyone else thinks and go out and kill shit. people start pissing you off, tag thier car. peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×