Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Coffie Crave

BlackFriday

Recommended Posts

Originally posted by Crack Baby@Nov 24 2005, 11:36 PM

circuit city has a laptop for 200$

best buy has a destop for 150$

 

operative words have been underlined.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by villain+Nov 25 2005, 05:30 AM--><div class='quotetop'>QUOTE (villain - Nov 25 2005, 05:30 AM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-Crack Baby@Nov 24 2005, 11:36 PM

circuit city has a laptop for 200$

best buy has a destop for 150$

 

operative words have been underlined.

[/b]

 

 

sneaky fucking assholes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by villain+Nov 25 2005, 05:30 AM--><div class='quotetop'>QUOTE (villain - Nov 25 2005, 05:30 AM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-Crack Baby@Nov 24 2005, 11:36 PM

circuit city has a laptop for 200$

best buy has a destop for 150$

 

operative words have been underlined.

[/b]

 

 

haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

the black guy who lives in the motel across from me is selling $20 rocks for $5, starting at 5am...word...

 

 

for real though, I think I want a $200 laptop...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Coffie Crave@Nov 25 2005, 12:29 AM

wtf i just seen my digi for sale for 150...fuck i shoulda waited

 

hahaha

 

which one did you get?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by ElectricitySucks@Nov 24 2005, 11:27 PM

Red Lobster has $4 lobsters.

 

...w/ or w/out those flame-ass cheddar biscuits?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by ElectricitySucks@Nov 25 2005, 01:27 AM

Red Lobster has $4 lobsters.

 

 

really??

 

oh, it's on tomorrow! i'm gonna go with that all you can eat shrimp steez!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by DREDZ+Nov 25 2005, 02:32 AM--><div class='quotetop'>QUOTE (DREDZ - Nov 25 2005, 02:32 AM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-ElectricitySucks@Nov 24 2005, 11:27 PM

Red Lobster has $4 lobsters.

 

...w/ or w/out those flame-ass cheddar biscuits?

[/b]

 

 

those are the shit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i went to bed at 1:15amish, and now it is 3:24 am, ready to get my roll on to best buy. ugh the line is probably so long by now.

 

peace in the middle east

Share this post


Link to post
Share on other sites

the line at best buy this mornin was unheard of,they had cops directing the line outside.it was horrible

 

 

and people were literally fighting at wal mart.literally all out fighting,snatching boxes out of each others carts,throwing shit across the isle's to each other.it was fucked

Share this post


Link to post
Share on other sites

just scooped up an 120 GB External harddrive and a 3.0 Megapixel digital camcorder for under $250.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahhaa... i pulled an all nighter drove right out of the hood still covered in paint to the local walmart at 5am. and scored a laptop for 380$ the last one... needles to say im happy as shit right now..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×