Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Tough Love

FUCK WORK

Recommended Posts

yo i hate going to work...i have like 40 min before i leave...what a pain

and its sooo niec outside too...nice and hot...im sweating my ass off and i gotta slave around till midnight

 

why can't we just be hunter/gatherers and live in caves still

that shit would be way more fun

 

fuck capitalism

word is bond

Share this post


Link to post
Share on other sites

WORD UP!!! THAT WOULD BE FUN.... THEN WE CAN TALK TO THE ALIENS AND NOT WORRY ABOUT A GOVERNMENT TRYING TO COVER IT UP..... SHIT WOULD BE DOPE!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

when i start to feel like you do,

i try to picture those who are less fortunate,

those who don't have it good like us - the comfort, the conveniences, the good to decent pay...

we go to work AND we get to slack off on 12oz.

 

i would say your life isn't that bad.

 

i don't mind the work, now the people...

i can go on and on about certain individuals at my job.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by slave_one@Jul 18 2005, 06:01 PM

when i start to feel like you do,

i try to picture those who are less fortunate,

those who don't have it good like us - the comfort, the conveniences, the good to decent pay...

we go to work AND we get to slack off on 12oz.

 

i would say your life isn't that bad.

 

i don't mind the work, now the people...

i can go on and on about certain individuals at my job.

 

 

EXACTLY....i'm at work now..

Share this post


Link to post
Share on other sites

work fucking blows but I'm not about to jump out of my job before i find something better..

Share this post


Link to post
Share on other sites

come to think of it..I get to play on 12oz (very discreetly) but I still get no benefits and the pay fucking sucks..ahh well..

Share this post


Link to post
Share on other sites

them motherfuckers just cut off my welfare! I'm starving at the moment, for real....no dough at all, no food.

but I've worked my ass off with minimum pay for so many summers and in the end been left with practically nothing.... fuck work indeed. fuck SHITTY low-pay bullshit work. I'll get my money somehow else until I get that GOOD JOB with decent salary or wtf.

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

mad hairy southeast asian tree monkey balls..

 

i'm your backup

Share this post


Link to post
Share on other sites

im currently jobless,i have been for the last 3 weeks,and its been dope,i hate looking for a new job,but anyway ide rather work than be broke,even if the place does suck

Share this post


Link to post
Share on other sites

eh....you all need to get better jobs.

 

no complaints here. paid to post, lots of perks and very relaxed atmosphere. plus enough jack to get the fuck outta town when I've had it with whatever trivial episode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Three cheers for working 2 jobs and going to school. Well, Im only taking one course this summer but its 3x a week, and Im waiting tables and working at a Printing Lab. And I somehow still have free time to bullshit.

 

Chea

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow, so many people jobless and/or not getting decent pay... hmm, i wonder who is to blame for all this???

what a fucking joke, dont look for any changes in the near future.

Because thanks to that little monkey looking

cowboy in texas, i mean washington

(they didnt move the white house to a ranch in texas did they?? Oh, couldve fooled me..)

the economy and the job market are in the toilet,there BIG buisiness union busting

giving away all our jobs to mexicans scumbags. They say americans dont want to work all

these min. wage jobs, thats cause mother fuckers cant survive on 7 dollars an hour fool!!!

what about healthcare what about (god forbid) RETIREMENT??? our generation is gonna be in some sad shape,

when mother fuckers dont have shit when they are in there late 50's and cant even

THINK about retiring... sorry not to go off, but i just see shit w/.a little different perspective.

and if you were getting paid what you probably deserve with benefits to slave around to midnight, you wouldnt mind as much would you...? HOLLA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I get paid to sleep at work

I get paid to 4X4 in the back country

I get paid to look at pipelines

I get paid to tell them what to buy to replace said pipes

I get this job every single summer and I don't have to work at all while I'm at school

 

Ch'yeah

Share this post


Link to post
Share on other sites

I got to work an hour ago...I've been doing nothing but sitting on here and eating Doritos while I sip on my wild cherry Pepsi. That will probably continue until I go to lunch in an hour. Then I'll probably come back and see what else people have posted since I've been gone....It's also very hot outside but so cold in the office that im bundled up in a hoody. God these Doritos are delicious. Have a nice day.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i thought this was gonna be an austin punk scene thread....... noone else probably thought the same

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah, my boss is trying to get me to work on my day off right now...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×