Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Issac Brock

DETROIT GRAFFITI

Recommended Posts

This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.

yo fuck all you coward ass faggot niggas that are scared to throw a punch on site. bump real niggas that can handle themselves 1 on 1, bump niggas like tek, peru, reft, mince, og vomit uno, fohr, wish, my fucking crew. cats that truly aint scared. to almost 90 pecent of yall, yall are some coward pussy niggas. bump my old homie loaf. fuck, bump sarcasm even, nigga might sound like a fruit sometimes, and ride dicks mad hard, but you're good nigga. I got some new shit for you to flick tomorrow, get at me in a pm, I will give you directions.

 

so wait what was JUE1 saying? oh yeah, most of yall are fake ass pussies, get the fuck at me player, until I splatter my brains all over my whip, I am gonna turn this city upside fucking down. and you know what? aint shit gonna happen, cause like the nigga jeru said...

http://www.youtube.com/watch?v=8qHmkD-V2Oc

 

yo og sekt you faggot, get at me to scrap, cause when I see you I am swinging on your faggot ass. nigga you had plenty of oppurtunities to fight me, just at the dalley most recent, not tell cats how you got me nigga. I got you bitch.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

BUMP THE FUCKING SHIT OUTTA MY MAN LIL RANT!!!! DOIN SHIT!!!

Bump MARM.

Bump the hustler GUPS.

and a Big BUMP to senor AARF... best yet fam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

and regardless of wht anyone thinks tomorrow morning. i in no way had anything to do with whatever JUE1 did tonight.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gups needs to paint more. i say this because i like his shit not cuz hes bad. and right?? that new arf is fuckin ILLLLLLLLL. he did a dope ass one in a book too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bump that homie rant, he's fucking ridiculous

Aarf, seks, gups, maggot fetus's and defintly squirrel unicorns smoking crack

baller mince and pak throwies also

Share this post


Link to post
Share on other sites
yo fuck all you coward ass faggot niggas that are scared to throw a punch on site. bump real niggas that can handle themselves 1 on 1, bump niggas like tek, peru, reft, mince, og vomit uno, fohr, wish, my fucking crew. cats that truly aint scared. to almost 90 pecent of yall, yall are some coward pussy niggas. bump my old homie loaf. fuck, bump sarcasm even, nigga might sound like a fruit sometimes, and ride dicks mad hard, but you're good nigga. I got some new shit for you to flick tomorrow, get at me in a pm, I will give you directions.

 

so wait what was JUE1 saying? oh yeah, most of yall are fake ass pussies, get the fuck at me player, until I splatter my brains all over my whip, I am gonna turn this city upside fucking down. and you know what? aint shit gonna happen, cause like the nigga jeru said...

http://www.youtube.com/watch?v=8qHmkD-V2Oc

 

yo og sekt you faggot, get at me to scrap, cause when I see you I am swinging on your faggot ass. nigga you had plenty of oppurtunities to fight me, just at the dalley most recent, not tell cats how you got me nigga. I got you bitch.

 

 

:D :D :D bump jue1

Share this post


Link to post
Share on other sites
848706836_b0d78dfe6a_o.jpg

 

man this thread is salty sometimes.

 

can't we all just be friendly stoners?

 

i ate a big mac today.

 

i also ate a big mac today stoned,with an additional free quarter pounder,really stoned

Share this post


Link to post
Share on other sites

yoooooooooooo, someone go flick that mad society kingdom in the market real quick, and that 7th letter on the packard street side. I shit on it last night. I was gonna shit on that risk and revok on grand river but I see yall on that legal tip so you can have that spot. other than that, fully expect this "toy" to take out all the rest of the msk spots in this city. yo, if you patrol your spots, you might be able to even catch me in the act and try and punch me in the mouth!!!

 

yes I shat on those spots. Yes I am going to continue to shit on these spots until I feel satisfied. revok and all are apparently here to stay, and I am fucking bored. feel free to go spot for spot guys. fuck you all. let the shit talking and hatred begin, it only gets better from here on out.

Share this post


Link to post
Share on other sites
that mad society kingdom isnt that sweet, those letters are junk should have done streight letters. revok is dope dont get me wrong but to go over a harsh with letters that are garbage. atleast roll out the wall.

That harsh and risk and shit was already dissed within a day of riding. And i guess so is the mad society kingdom now....lame.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...