Jump to content

Ici Montréal


Edika

Recommended Posts

haha dude all im sayin is that...you dont have to make a second account so you can hate on nixon..instead of doin it with your real account

PLUS stop postin your pictures with this fake ass poutine poutine account

 

now, of course mine is also a fake account, BUT I AINT DOIN no fake promo

fuck off dude...you'd be a fool to think no one would realize you have 2 accounts

your just lowering yourself more and more every post you make

thanks

Link to comment
Share on other sites

This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.
  • Replies 22.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

bon ecoute Columbo, je sais pas ce qui te motive 'a monter des clashs entre graffer via ce forum. Ou vouloir me mettre des batons dans les roues....en tous cas t'es motivé!!!....ca en devient debile de ta part....et je pèse mes mots...

 

Tu parles de haine envers nixon...comme quoi j'ai la haine envers lui, je l'ai rencontrer 2, 3 fois et t'inkiet pas que si j'avais le haine envers un mec ca ne sera surment pas enver cette personne...bien au contraire............... et puis les reproches qu'on lui fait avec horphée, c'Est marrant mais on me faisaient les memes il y a 1 ans. Bisarre nan?.....tssss.....

 

Mais tu realises les conneries que tu dis!!....je le '' hate'' car il a du monde derniere lui....Qu'esque ca peux bien changer a ma vie tant mieux..... redescent sur terre mec,...on est pas a la Star Academie, ou dans Loft Story...

 

Et pour finir avec cette histoire de gamin qui a l'air de bien te faire bander.... les rares fois ou je participe a ce forum, tout en postant des photos ( ca fait un bail ) contrairement a ce que tu dis, c'est dans la transparence la plus totale. t'inquiete pas mec j'assume depuis le debut..... t'As mon historique de conversation si tu veux...si tu veux jouer a ce petit jeux....

 

Ah ouai big up a toi pour la pub.Et d'ailleurs avec 3 post a ton compte j'en deduis que tu t'amuses entre deux alias nan ?

 

tu me crois ou non...c'Est la meme!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...