Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
RevoL

Don't Call it Frisco

Recommended Posts

This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.

i seen that big ass car/spaceship thing driving down 24th st. on halloween... i was hella blazed bugging out like wtf is that shit?!

 

nice flix waters... some ultra cutty flix.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by c. clarence+Jul 19 2005, 11:48 AM--><div class='quotetop'>QUOTE (c. clarence - Jul 19 2005, 11:48 AM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-phunk@Jul 19 2005, 06:13 AM

age429na.jpg

 

anyone know what up with dis chit?

i seen around recently. its kinda tight.

[/b]

 

thats tight must be a clothing company or something. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Phunk..you go a year whithout posting any sticker shots and then yah post that??? I miss the good ol days of highfi..they just shot all the tags and stickers and real grimey street shit...i dont want to go to the yards anymore cause everytime i go im like oh yeah i already saw all this on 12oz....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by CACashRefund+Jul 19 2005, 10:25 PM--><div class='quotetop'>QUOTE (CACashRefund - Jul 19 2005, 10:25 PM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-chuck taylor@Jul 19 2005, 08:10 PM

Buffman2.JPG

 

Hes buffing the wall with that?

 

I dont envy him.

[/b]

 

hes not buffin it, thats filled with chrome paint. ol skool shit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by ---The Cuts---@Jul 20 2005, 11:22 AM

YO CAN ANYBODY PM ME THE DIRECTIONS TO THE N-JUDHA TUNNELS. THAT SPOT LOOKS COOL , I WAS THINKIN I WANNA GO REPRESENT OVER THERE.....

 

Its in the cuts...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nigga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by ---The Cuts---+Jul 20 2005, 11:22 AM--><div class='quotetop'>QUOTE (---The Cuts--- - Jul 20 2005, 11:22 AM)</div><div class='quotemain'>YO CAN ANYBODY PM ME THE DIRECTIONS TO THE N-JUDHA TUNNELS. THAT SPOT LOOKS COOL , I WAS THINKIN I WANNA GO REPRESENT OVER THERE.....

[/b]

 

Originally posted by ---The Cuts---@Yesterday, 07:58 PM

sorry for asking but whats all this hayward beefing,why the fuck does everyone hate eachother in hayward. htf hates y14 ase and all of them....why?

 

 

Originally posted by ---The Cuts---@Jan 8 2005, 11:08 PM

yo dog nice shit. how about telling me where this buildings at. looks like a good hit up place

 

Originally posted by ---The Cuts---@Jan 8 2005, 10:53 PM

yo dog this shit rocks, but ahhh would you mind telling me where this spot is at????

 

<!--QuoteBegin----The Cuts---@Jan 5 2005, 12:01 PM

y where is this boulding at cousin???

 

rply me quick

 

You sure ask alot of questions...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...