Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.
  • Replies 12.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

first off... im not a cop... ive heard mad shit about this forum.. but i wanted to talk to some people... so pm me your aim name... or just pm me... i cant talk about what im doing here... cuz the fuckin heat here.. lol but yeah just pm me... i need to ask a question

Link to post
Share on other sites

JAZI IS DEFINATELY A BMORE ORIGANAL IM WORKING ON TRYING TO OBTAIN THIS FOLDER FROM A FRIEND OF MINE THAT HAS SOME JAZI SKETCHES FROM THE EARLY 80'S THAT WOULD BLOW YALL MINDS ALSO IMAZ IF YALL AINT UP ON MY MAN YALL NEED TO REACH THAT 5TH DIMENSION FIRE JAZI WAS AN EARLY INFLUENCE OF MINE FOR SURE AND FROM WHAT I HEARD HE IS IN THAT DC VA BORDER WHERE HE STAYS SO ITS NOT SURPRISING THEY CHECKIN HIS SHIT BUMP FOR JAZI......

Link to post
Share on other sites

i was cracking up so hard when i saw that MTV news special on bmore

 

 

Then stop getting your information about the world from MTV News Specials.. you stupid fucking douchebag.

 

How pathetic is that?

Link to post
Share on other sites
i was cracking up so hard when i saw that MTV news special on bmore

 

 

Then stop getting your information about the world from MTV News Specials.. you stupid fucking douchebag.

 

How pathetic is that?

 

 

lol true mtv fuckin sucks

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...