Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
nutcase

NOTTINGHAM uk

Recommended Posts

This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.

So the rumour has it Notts1 nicks old ladys hats from asda..

 

Nice thread going on but i want to see some streets from notts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^see how this is a nottingham thread..

take that waste of paint out of here bro, i cant

beilieve how shit them pieces actually are :haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yea man...ya flaming galar, throw another can on the barby NOTTS is back boyo. what am i gonna do with all these envelopes now? gotta come check yo stink ass an buy yoos a fricking beeer...an a pack of biscuits an some backy...velcome, velcome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

shut it you fagget. just cos you found a couple of twatty derby things that take the piss out of forest does not mean you have to bring it here. i hope your mum gets aids and dies a very slow and horrible death .. and before you reply with some slaggy comment think first cos you being derby an that it won't take long to find out who you are , and i will punch your head in.. now fuck off and die

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by ash the bash@Mar 14 2006, 07:42 PM

What division you in now ????? WEHAY!!!!!!!!!!!!!

dont listen to him hes a little kid in yer and dont no shit :@

 

:hatred:

 

what a twat

Share this post


Link to post
Share on other sites
ash the bash Posted Today, 03:42 PM

What division you in now ????? WEHAY!!!!!!!!!!!!!

just cos your derby thread is wank, dont fill our thread with your bullshit

 

and what the fuck is that mansfield bollocks all about its fucking horrible and why has nawt dogged his own piece the fucking retard

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by lestalad@Mar 14 2006, 07:50 PM

shut it you fagget. just cos you found a couple of twatty derby things that take the piss out of forest does not mean you have to bring it here. i hope your mum gets aids and dies a very slow and horrible death .. and before you reply with some slaggy comment think first cos you being derby an that it won't take long to find out who you are , and i will punch your head in.. now fuck off and die

this is the best thing i have ever read. period.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SSA50011.jpg

bombed one of these vans in lesta,got buffed straight the next day.................the bastards!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

and what the fuck is that mansfield bollocks all about its fucking horrible and why has nawt dogged his own piece the fucking retard

 

That's in Stapleford.

 

Ash the bash is probably about 11 years old, putting stuff like that on here. Lovin what lestalad said LOL. Yeah the Derby thread is (mostly) pure wackness. Some of them young cats need to sketch, sketch, sketch, sketch, bite and sketch some more, then come with some graffiti that's worthy of being posted on a forum. IT'S THE ONLY WAY.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes krs i agree with you on all the bollocks m8, you know i been paintin 18 years or so now and im still wack at certain things man always shit to learn and bein in new york last week m8 just showed me i need to get out more. any way notts is doin a good job as usuall and its nice to see the lesta action again respect to all those keepin it real. one! sire...oh yeah feelin the deams mobbs and kaption nice one lads p!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...