Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Telo

I have a problem and i can only tell 12oz.

Recommended Posts

When it comes to kicking ass, i am at the top of the scale. I smoke lots of cigarettes, drink cheap beer by the 12 packs, have a tattoo, fuck with peoples heads, drink fifths, break other peoples cell phones with no regret, call people names, do drugs, cook burgers in my backyard during the summer, sleep on just a mattress with nothing else, have my kick ass dog, live in the hood, punch boxes, kill metrosexuals, hate the media, hate new trends, vandalize, watch porno, play chicken with cigarettes, drink wine straight from the bottle, pinch girls asses, brak 40s, keep my clothes on my dining room table, buy beer before groceries, and tell homeless people to get a job...

 

 

But man, I cry like a little fucking girl during a lot of movies..

 

Any other guys have this problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.

I mean, i have a full line of power tools, hate cats, and mow my lawn perfectly but these fucking movies man... god dammit..

 

schoolgirloner

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 455

hahaha.......damn......sounds like you have an issue to contend with....

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha! awesome

my man has the same thing going on...he won't hesitate when it comes to throwing punches and telling people to fuck off when they cross the invisible line...he's got a full sleeve of tatoos as well and wants more...

but he never fails to cry at a movie that'll make you cry.

 

it just means you're a man with deep feelings

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Telo

When it comes to kicking ass, i am at the top of the scale. I smoke lots of cigarettes, drink cheap beer by the 12 packs, have a tattoo, fuck with peoples heads, drink fifths, break other peoples cell phones with no regret, call people names, do drugs, cook burgers in my backyard during the summer, sleep on just a mattress with nothing else, have my kick ass dog, live in the hood, punch boxes, kill metrosexuals, hate the media, hate new trends, vandalize, watch porno, play chicken with cigarettes, drink wine straight from the bottle, pinch girls asses, brak 40s, keep my clothes on my dining room table, buy beer before groceries, and tell homeless people to get a job...

 

 

But man, I cry like a little fucking girl during a lot of movies..

 

Any other guys have this problem?

 

Yo, I cried to The Sweetest Thing but I also

masturbate to the nudie scenes in weird canadian

art movies on channel 9. Wanna hang out?

 

P.S. I have sweaty palms, too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Re: I have a problem and i can only tell 12oz.

 

Originally posted by 26SidedCube

Yo, I cried to The Sweetest Thing but I also

masturbate to the nudie scenes in weird canadian

art movies on channel 9. Wanna hang out?

 

P.S. I have sweaty palms, too.

 

ehhh .. i dont think so..

 

its halfway through "live from baghdad" and ive already shed a tear twice..... its like spur of the moment shit..

 

EDIT* and this shit is even sad.. its just like.. dam it would suck to be them..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Re: Re: I have a problem and i can only tell 12oz.

 

Originally posted by Telo

ehhh .. i dont think so..

 

its halfway through "live from baghdad" and ive already shed a tear twice..... its like spur of the moment shit..

 

EDIT* and this shit is even sad.. its just like.. dam it would suck to be them..

 

serious question. not fuckin with ya...

you do a lot of E?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Re: Re: Re: I have a problem and i can only tell 12oz.

 

Originally posted by iquit

serious question. not fuckin with ya...

you do a lot of E?

 

naw man.. just once or twice back in highschool..

 

Its not some weird thing, its just that movies really affect me.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by AREANKAY

ever cried while watching a porno movie?

 

Yeah, I was laughing so hard.

 

No one was home, so I was checking some new porn, with the volume up. All I hear is "ohhhhhhhh yeah, I can be your little anal whore too. Fuck me like the little anal whore I am.", or something along those lines, along with a bunch of other ones I cant remember...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by horse cock

i cry while jerking off watching porno.

 

to tell you the truth.. that one is weirder than mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Re: Re: Re: Re: I have a problem and i can only tell 12oz.

 

Originally posted by Telo

naw man.. just once or twice back in highschool..

 

Its not some weird thing, its just that movies really affect me.

 

ok, cause that shit can make ya an emotional basket case.

 

fuck it, just means you can sympathize and feel pain from other peoples perspectives. chicks dig it. i see no problem here for you. cry away.

:bawling: :cry: :bawling: :cry: :bawling:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Dr. Dazzle

NOW I KNOW HOW IT FEELS....WHEN DOVES CRY.

 

:lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah, i've cried during some movies..last one was "bowling for columbine" just something about if affected me in a deep way...but, hey...i feel sorry for the misled.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KING BLING
Originally posted by Telo

hate new trends

 

But seriously, YOU are the new trendy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Re: I have a problem and i can only tell 12oz.

 

Originally posted by KING BLING

But seriously, YOU are the new trendy...

 

you are right..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Dr. Dazzle

NOW I KNOW HOW IT FEELS....WHEN DOVES CRY.

 

At my part time job there is a movie called When Thugs Cry and every time I walk passed it I have to say "dun dundun dun, dun dundun dun" (the way the piano goes in when doves cry)..

 

 

 

yeah. fuckinginterestingoner.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...