Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
stephi graff

pics of deepness

Recommended Posts

right, lets see if this works this time, got bare hate for lack of tecnho knowledge before, but u gonna be weepin when u see da freshness illustrated here....

 

0400489550_001P.jpg

 

me and da crew ridin a freshly dubbed booya wholecar. sweet styles innit.

 

0400489550_002P.jpg

 

my man nang doin sum serious yard action. cheque his crazy styles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zed's a knob who dont appreciate real graph.

 

zed u pussy, why u hatin on the old masters? cant u see nang's been in the game since u were in ur mums pussy? u kno we runnin ting.

 

more to come playa haters.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: zed's a knob who dont appreciate real graph.

 

Originally posted by stephi graff

zed u pussy, why u hatin on the old masters? cant u see nang's been in the game since u were in ur mums pussy? u kno we runnin ting.

more to come playa haters.....

 

okay

Share this post


Link to post
Share on other sites

what u sayin foo.

 

u fuckin dunno bout da styles. my cru is raw check my man

 

nkussuuka nangrraaffffaaa

 

http://www.fotango.com/p/eba00403447f00000018.jpg'>

 

it takes a lot of paint to put up that kind of tag, but he's bare unique. baitin himself up wid a daytime bomb armed wid his trusty pneumatic stainer backpack. ya get meh, diss dude did a whole square mile of bushland, dem trible elders woz brewin.

 

piece, foo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: what u sayin foo.

 

Originally posted by stephi graff

u fuckin dunno bout da styles. my cru is raw check my man

 

nkussuuka nangrraaffffaaa

 

http://www.fotango.com/p/eba00403447f00000018.jpg'>

 

it takes a lot of paint to put up that kind of tag, but he's bare unique. baitin himself up wid a daytime bomb armed wid his trusty pneumatic stainer backpack. ya get meh, diss dude did a whole square mile of bushland, dem trible elders woz brewin.

 

piece, foo.

 

that whole post was fuckin hilarious:lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

safe bruv, u know da styles.

 

im feelin dis thread, its good to give these minority groups da respect dey deserve. dey got sum of da illest writers eva.

 

ill try link some next level tube bommin off my man 2nang next visitin day at the sevenoaks retirment village.

 

peace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit i go out expecting bare juicy replies, and this shit happens

 

u best post some shit on this unbelievably live thread by tommorow mornin or ill be brewin. all da yankee heads wid da time difference do your thang. u know u feelin da 2fresh cru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: :lol: :lol: :lol:

 

YO STEPHI-GRAFF, I'M YOUR FUTURE BABY DADDY.

HOLLA!!!!!

 

:lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×