Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Overtime

the NEW sketch thread

Recommended Posts

On 4/8/2019 at 2:13 PM, E_B_A said:

He had a new account (AGAIN!) and this time he was just posting random nonsense and personal attacks against auf and me and the forum in general.

Wow take off for a few days and shit goes nuts lol  

Been doing throwys  getting ready for the nicer weather 

20190410_172206.jpg

20190410_171741.jpg

20190410_064633.jpg

20190405_114417.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.

Sorry I never got back to you, Seyor. Here is an exchange piece...seyor.thumb.jpg.3e436b76889753a955d1f8386b4e6ae8.jpg

 

And one for Elbow Mack...

elbow.jpg

360 1.jpg

360 2.jpg

360.gif

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Thanks homie! Looks good with the power lines! Electrifying! I see the way you camoflaged SEVS.in there! Slick!

Edited by E_B_A
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

II wasnt sure if it was noticable haha . I'm glad you like  it .I don't even know were to begin with that elbow exchange bro hole thing is nuts but I love the macaroni peace shit ties it all in lol  idk if it's the splash of yellow with all the purple but it's sickkk

 Here's a few scribbles 

20190508_172512.jpg

20190508_172220.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am inspired by movies and other things. I use a lot off source art for the stuff that is not letters.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

So these are two sketches combined into one. There were two three-page foldouts back to back in my book. So if I fold out both three pages and then flip the middle page either direction you get Scorpion or Subzero. I guess that doesn't make much sense. Anyway, this is the same sketch both times, just with the middle part flipped left or right. The page with Subzero has the Mortal Kombat logo on the other side. I hope that makes sense.

 

mk subzero.jpg

mk scorpion.jpg

Edited by E_B_A
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

GFS production of music genres, featuring me, Ego Warrior, Toles, Gane, TR08, Steak, Kopak, Seor, Dexter, Diablo and Storm.

Music.jpg

Edited by E_B_A
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I cant find a regular wall thread . Only can find bye states and shit . So I'll leave this here for now some one help tho lol 

 

20190609_072057.jpg

20190610_072342.jpg

20190527_191104.jpg

20190607_214052.jpg

  • Like 1
  • Props 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, E_B_A said:

So these are two sketches combined into one. There were two three-page foldouts back to back in my book. So if I fold out both three pages and then flip the middle page either direction you get Scorpion or Subzero. I guess that doesn't make much sense. Anyway, this is the same sketch both times, just with the middle part flipped left or right. The page with Subzero has the Mortal Kombat logo on the other side. I hope that makes sense.

 

mk subzero.jpg

mk scorpion.jpg

Yeo this makes so much more scence now that I see it this way . I was a little lost on Instagram both are fire 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah... it makes perfect sense in person but hard to explain.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's back again. The venereal disease that loves ICP and could not find a clue in a warehouse full of clues with a map to the clues in its hand and that map is also somehow made out of a clue.

 

Bannity ban ban ban.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...