Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Coffie Crave

WHOO HOO ! its my bday

Recommended Posts

happy birthday nigger. shouldnt you be out banging hoes, or drinking yourself retarded? even if your in the usa thats no excuse for not getting drunk, sxe isnt one either.

Share this post


Link to post
Share on other sites

soon you will realise no one cares about birthdays. 20, nothing happens, 21 people pretend to care....then you dont even remember.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by fatbastard

soon you will realise no one cares about birthdays. 20, nothing happens, 21 people pretend to care....then you dont even remember.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by iloveboxcars

For your birthday I give you the present of not being on 12oz for a full year. Have a good time.

 

i try not too, but that CHANNEL ZERO always brings me back

Share this post


Link to post
Share on other sites

19, so what do you do for a living?

when I was your age I was in college, I think that the year I was 19 was the worst in my life. hmmm. good thing I have a short memory and I dont give a fuck about the past. Happy Birthday young man.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by FuckWhitey

19, so what do you do for a living?

when I was your age I was in college, I think that the year I was 19 was the worst in my life. hmmm. good thing I have a short memory and I dont give a fuck about the past. Happy Birthday young man.

 

19 feels like i was 16 just yesterday...i deff missed out on alot never really did the whole teenage drink get fucked up party thing, i always stayed in the shadows...do my stuipd shit

 

i should be going to school this jan...late sign ups and all

 

19 job less...im looking for one now...blah i made good amount of money selling art work to get buy,

i also been doing alot of fliming for a few videos skateboard wise,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by T.T Boy

dude, i am a wigger. lost boysz what.

 

being a wigger in a country other than the USA (except NYC) is not as bad as being a wigger in the US since very few people outside the US realize how fucking fucked up it is to be a wigger, thus not many people would make fun of you. All those german hip hop fans and shit, theyre all wiggers, but in Germany it doesnt matter cause its not like they understand the real America and how shit really is about color over here.

A rapper(hip hopper) that isnt black in the US is a wigger

A rapper(hip hopper) that isnt black outside the US is a rapper.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Coffie Crave

19 feels like i was 16 just yesterday...i deff missed out on alot never really did the whole teenage drink get fucked up party thing, i always stayed in the shadows...do my stuipd shit

 

i should be going to school this jan...late sign ups and all

 

19 job less...im looking for one now...blah i made good amount of money selling art work to get buy,

i also been doing alot of fliming for a few videos skateboard wise,

 

damn that sounds like you did shit much funner than any of that drinking partying shit.

 

word to the young wise, 16,17, and 18 year olds rarely party as hard as they say. Its not even safe to party at that age, they are targets by rapists and targets by muggers before anyone else. doesnt matter how big you are, your face says "inexperienced kid".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by FuckWhitey

word to the young wise, 16,17, and 18 year olds rarely party as hard as they say. Its not even safe to party at that age, they are targets by rapists and targets by muggers before anyone else. doesnt matter how big you are, your face says "inexperienced kid".

:lol:

 

haha everyone is funny tonight...must be the snow out side

 

 

heck yeh i deff had more fun that the party kids...while they where smokeing pot and rolln on E to some robot music...

 

 

i was out rideing on a trash can lid with a rope on the back of my freinds car going 30...cant beat that

Share this post


Link to post
Share on other sites

smoking weed is fun man, dont say it isnt.

 

but yeah, enough with the nostalgia. stop posting in this thread and move on with your life.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×