Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
S@T@N

John Muhamed and Malvo

Recommended Posts

I was just watching MSNBC live, and Muhamed was just sentenced to the

death penalty on both counts (terrorism and murders) in Viginia after

only 5 hours of deliberation. Three other states want a piece of him, so

he's definitely gonna be killed.

 

 

There IS however a large amount of questions his defense can bring up

in an appeal.. there was no direct evidence that he pulled the trigger.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha. Idiots. They are both gonna die. I think the first public stoning in a few hundred years is in order. Aim for the neck. Aim for the neck.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah... personally I'm glad he got the death penalty not only because of

how bad his crimes were, but because it's cheaper. We shouldn't waste

any more time or money on pieces of shit like John Muhamed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

actually your statement is not entirely true. If my memory serves me correct, its cheaper to have an inmate locked up for 50 years than "send em to tha chair".

Share this post


Link to post
Share on other sites

no shit? I thought it was somethin like 40k a year to put them in a prison,

which would meet 1 million (the price I heard the DP was) in 25 years.

I could easily be wrong, this is going off something someone briefly

explained to me months ago

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahhh who knows.. you might be right, screw it, im not the one whos gonna be toasting in a chair.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah but just think the price of one bullet in his ass....or like yuck said a bunch of rocks is pretty cheap. fuck them.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aww hell, take these fucks to the back of the courthaouse and shoot them. We're gonna end up spending 25 mil on these guys somehow.

 

2 9mm bullets-shit Im just gonna say a dollar, I have no ideea how much a bullet costs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think the most fitting punishment would be to let them go. Make them think that they won the trial and just let em back out into society. Then 2 weeks later while they are buying milk from the store have some one snipe em from the produce section.

 

Now that's justice.

 

 

 

edit- yeah its only gonna be about 20 cents a bullet. Why the hell does it cost so much to kill these bastards? I would do it for $50,000 close range, no questions asked. Save the tax payers money and yuck is a national hero. I could get my own parade or some shit. Maybe even get a holiday in my honor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by S@T@N

I was just watching MSNBC live, and Muhamed was just sentenced to the

death penalty on both counts (terrorism and murders) in Viginia after

only 5 hours of deliberation. Three other states want a piece of him, so

he's definitely gonna be killed.

 

 

There IS however a large amount of questions his defense can bring up

in an appeal.. there was no direct evidence that he pulled the trigger.

 

..on friday they told the judge they did not think they would be able to agree..

 

yes, he is definitely gonna be killed.

if you lived in the area during that time, you know that it truly was a reign of terror. people were scared to leave their homes. it was terrorism in its purest form..not even a political cause..

 

he clearly is guilty.

in his opening statemwent, which he himself provided, he admitted to being at the scenes of the crimes (probably because he hasn't pulled the trigger, he got lee boyd malvo to do it, which still makes him guilty)..as well as there being 3 truths; the truth, the whole truth, and nothing but the truth..

 

he is clearly crazy.

even if he knows right from wrong ( i believe he does)

his reality is all fucked.

 

i am not sure i agree with the death penalty, but if there are people and times where it is appropriate, this is one.

 

they attempted to kill an 11 year old, after all.

not to mention the other innocent lives they stole.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by S@T@N

no shit? I thought it was somethin like 40k a year to put them in a prison,

which would meet 1 million (the price I heard the DP was) in 25 years.

I could easily be wrong, this is going off something someone briefly

explained to me months ago

 

gimme $20, a 40 and a pat on the back and ill end those motherfuckers...three of those killings happened w/in 20 minutes of me. that shit was rediculous. fucking sick bastards. errr...

Share this post


Link to post
Share on other sites

malvo and muhhamed were robots

programmed

 

like a pet doG

 

actually nazi's decided its too expensive to spend .20 cents on a bullet per person. so they had to use pioson gas..

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm pretty sure that due to appeals and etc for the whole death row process, it costs a lot more than sentencing an inmate to life.

 

And luckily for these two they're not going to be in general population. If you ask me, I'd rather be sentenced to death than a life term.

 

Just sit my pretty ass on death row.

 

I need hookers.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TEARZ
Originally posted by E MARTYR

send dem nigggggerolas straight to hell, b.

 

tease, this is a situation where you should get your face kicked in for your use of the word "nigger." just stop, i don't need any bs reply, we've been through this, just stop you fucking herb.

 

the death penalty costs far more than life in prison. it's just a fact, especially in a case like this with inevitable multiple appeals.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by E MARTYR

i knew someone was gonna say that... i was kidding... but im sure everyone knew that by the corny country accent i typed out...

 

Oh and here's a thought, you can't TYPE a fucking accent!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by E MARTYR

of course if it was anyone else nobody would have mined, and dont tell me otherwise.

 

Well here's the thing. There are no other stupid southern wigger wannabe graff writers/tupac morons out there who would have made that similar statement.

 

So therefore you're correct.

 

You ARE the only moron who would make that statement.

 

Congrats idiot, get stabbed.

 

-----------------------------------------------------------------------------------

 

Back to what's important.

 

They will sit on death row, their case will be appealed and talked about for atleast 5 to 10 more years. Their acts will be copied. Vicious cycle of redundancy and stupidity.

 

Welcome home.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think that while they were doing it they either said why they were doing it or they had a good idea of why they were blasting random people. I have no idea what it was and could be completely wrong but i thought that the police found out what their mission was before they caught them.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tease.

a true waste of breath.

 

 

 

anyway..

 

muhammed has an estranged wife.

they had a couple of kids together.

he went nuts

she left him

he got into a VICIOUS custody battle

friends took sides.

the daughter of one of those friends was the first victim

they then left tacoma.

they began a crime spree

they formulated a plan.

 

muhammed decided to execute his ex-wife.

he decided that the best way to do this..

so that he would not draw attention to himself and his motive, would be to start randomly killing people..

 

they had at least 15 more locations staked out.

the ex-wife

or possibly lee boyd malvo

were to be the last victims.

then muhammed would get his kids back.

 

psychotic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×