Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Guest HESHIANDET

waiting for girls to get ready to go out

Recommended Posts

Guest HESHIANDET

my god. im in bed on my laptop and i've had 5 beers waiting for my girl. this is retarded

Share this post


Link to post
Share on other sites

yellow dogs??? coors?? hmm whatever, yes women take a long time but those 5 brews make it that much easier to deal with them....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sneak

its fucking ridiculous just how long they spend getting ready. i mean, for me...once ive had a shower its 5, 10 minutes tops untill im ready..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest imported_Tesseract

It irritates the fuck out of me, i guess its kinda rewarding when they get out, all blazin and shit...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest HESHIANDET

yeah she looked fucking hot. worth the wait

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by sneak

its fucking ridiculous just how long they spend getting ready. i mean, for me...once ive had a shower its 5, 10 minutes tops untill im ready..

yeah 30 min max if i gotta shave my head. i dont know wtf girls do that takes em so long.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest imported_Europe

Hesherino with the truth...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Mr. ABC

kick her in the fanny

 

<span style='color:black'>And tell her "giddy-up".</span>

Share this post


Link to post
Share on other sites

my ex g/f used to live with me and we took classes at school together. everyday, she made us late for class. like 20 min late. she had to put lotion all over her body, like twice. stupid shit like that. then we HAD to stop and get coffee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×