Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
swiss cheese

busted sneaking out

Recommended Posts

I came in here to say something along the lines of "hahahha just stick to your schoolwork little kid.. cow fucker"....but now it's just sad. please tell me that's a typo saying 31 instead of 13. anyway you're my hero.

Share this post


Link to post
Share on other sites
This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.
Originally posted by swiss cheese

yeah so last night I snuck out to go graffing and I tagged a couple stop signs and put up 42 labels! I also tagged a porta-potti and a street curb.

Yo, so check it....I come home and my mom is hiding out and catches me crawling through the window. WAK!

So, I'm grounded now. The worst part is that I'm 31 years old. I have to go home right after I'm done here as a asistant manager at Winn-Dixie. I wanted to go to Blockbuster and rent an XBox game but I can't even use that. Fuck.

 

D00d, you should just straight up dismember your parents when they're sleeping. Then you can do whatever you want and eat cereal and drink coke all the time, not just when they say you can.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dude, who cares if you're grounded? Just keep sneaking out. You'll be king soon anyways, so who cares?

Bro, I thought of that no doubt, but my mom checks my room every few hours now. WAK.

I tied her up once but she got free and called the 5-0 on me so now her regime is much more intense.

haha, going out at night to put up stickers

well, don't hate, cause when you put up the serious mass quantity of stickers that I do it's definitely smart to be under the cover of darkness. That 42 labels were concentrated on 1 block and actually 8 of them on 1 stop sign!

And yeah I count? WHAT?! I also have a map of where they are located.

Peace, and don't worry about me I'm ordering some serious sedatives just this minute.:king:

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's sad cause it hits maybe a little to close to home for some of you.

Even if you're only 21 and this is your life, it's sad.

AND she didn't spank me, that's used only as a reward.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by swiss cheese

I also have a map of where they are located.

 

swiss ....OK i just moved out of my moms at 28 last year ... so i feel you there. however mom "trying" to ground you, thats funnyshit. most of the time your posts are good, i like your work and the whole 9. but why in gods name did you post this.

WHAT THE FUCK. YOU SHOULD BE SMARTER THAN THIS.

fine make a map ... dont fucking tell the world.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by swiss cheese

It's sad cause it hits maybe a little to close to home for some of you.

Even if you're only 21 and this is your life, it's sad.

AND she didn't spank me, that's used only as a reward.

 

 

swiss, did your mom take away your architecture tools? haha. you big dummy. you're right, it probably does hit home with alot of people of this board, apparently alot of these cats haev bad memories, too....paper chase apartment flics.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

sheeeeeeeit, if my moms tryed grounding me at 31, i'd laugh in her face and leave. i wouldn't have sneaked out anyways. i would've walked out of the door, locked it with my key, and then i wou've gone about my business.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by S@T@N

Sugar, maybe it's time to open your legs and be the housewife you're

destined to be?

 

Shit, you're halfway there

ahahahahahahahaha holly shit he's ruthless.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by ERIZENO

swiss ....OK i just moved out of my moms at 28 last year ... so i feel you there. however mom "trying" to ground you, thats funnyshit. most of the time your posts are good, i like your work and the whole 9. but why in gods name did you post this.

WHAT THE FUCK. YOU SHOULD BE SMARTER THAN THIS.

fine make a map ... dont fucking tell the world.

ummmm yeah he was joking....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by aowltpaowltp

thats sad when your 31 and your mom doesnt even let you leave the house.... why the fuck are you still livein with your mom anyways...

cant you read the whole thead. im pretty sure he said somewhere in here he was joking...

Share this post


Link to post
Share on other sites

i started laughing my ass off when i read the first post..

 

as i got to the end i started to feel sorry for you.. man.. wtf did you do when you got out of highschool? if you havent been to college that means you have been wasting the last 13 years of your life working dead end jobs.. seriously man.. get your moms hand out of your pants and get out there and hit the books or start kickin ass man..

 

shit .. im fucking 19 years old and with 2 months im going to have my own home with 2 other guys.. at least go to school or some shit or hall your ass down to the union haul.. bank some fucking money and GET THE HEL OUT OF YOUR MOMS HOUSE.. in your situation id quit writing for the time being and focus on getting your life on track..

this is sickening.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Telo

i started laughing my ass off when i read the first post..

 

as i got to the end i started to feel sorry for you.. man.. wtf did you do when you got out of highschool? if you havent been to college that means you have been wasting the last 13 years of your life working dead end jobs.. seriously man.. get your moms hand out of your pants and get out there and hit the books or start kickin ass man..

 

shit .. im fucking 19 years old and with 2 months im going to have my own home with 2 other guys.. at least go to school or some shit or haul your ass down to the union haul.. bank some fucking money and GET THE HEL OUT OF YOUR MOMS HOUSE.. in your situation id quit writing for the time being and focus on getting your life on track..

this is sickening.

ok as we stated before it was all a joke. and i dont know if id run around telling everyone that you live with 2 guys proudly.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by rip

and i dont know if id run around telling everyone that you live with 2 guys proudly.

 

LOL!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha.. i meant that we are investing in a home.. sorry if you have gays thoughts on your mind all the time.. jesus. that was not the point.

 

P.S. im not gay.. i like blondes with large breasts.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Telo

hahaha.. i meant that we are investing in a home.. sorry if you have gays thoughts on your mind all the time.. jesus. that was not the point.

 

P.S. im not gay.. i like blondes with large breasts.

o0o so your just experimenting thats cool, like i said just dont run around telling everyone, but its cool on here because were a family :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...