Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
policeoner

question for those who skate in D.C.

Recommended Posts

is pulaski (freedom plaza) any less of a bust these days and has the gold rail been nobbed yet? It's been a while since i was out that way (last i was there MLK just got turned into a street i believe) but i'd like to make a trip there soon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

freedom plaza has some skaters lurking there occasionally. like at night, i guess. i dunno about any gold rail or anything though.... but there's been brand new construction everywhere - a new convention center and shit. hell of a lot of new bombs and shit too. and yeah, that "street" near MLK library is a real street now, but that was SOOOOO long ago. man, it's been a while since you've been back to dc, obviously. definetly take a trip out here to check out the new shit, it's worth it, just don't stay too long. it might kill you. i'm dying as we speak....

Share this post


Link to post
Share on other sites

a few by freedom plaza, if you're going to be in town you should definetly check it out, it cant hurt to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man I've been here my whole life and i rarely see skaters and even then their not good. But then again i never thought about graff until i started writing

Share this post


Link to post
Share on other sites

still curious if the gold rail is nobbed? the rail right outside from center station (metro center) by the Mcdonalds. help is appreciated. any other suggestions for d.c. spots?

Share this post


Link to post
Share on other sites

man, i never ever KNEW about that spot near metro center, so unfortunately i can't answer that question.

ummm, (for graff viewing) of course though, you gotta ride the red line up to silverspring... and in general(if you have a car... if not the bus and legs will do) hit the main streets to see what's been happening. i mean like, 14th, 16th, a lot of the avenues... dc is small, you know, i just say start walking, driving, or get on the bus and just let it take you where it takes you. i'm sure that'll catch you up.

because i think a lot of the skaters that used to kick it at freedom plaza might have just left dc altogether. last summer there were a shit load that i used to see at night.... but this summer i've hardly seen any, so i dunno what to tell you in that regard.... but good luck in checking out that spot near metro center and seeing if the "gold rail" is still there.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×