Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
CRAMPS

BAMBOOZLED DUDE I NEED TO TALK TO YOU!!!

Recommended Posts

hey fag....we need to go to the hill and get the dying fetus/skinles tickits wanna go?:king:

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHA yeah i'll try to find the money, my phone broke so i've been trying to fix it all day.

 

 

 

 

Word to finding me here:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

my aim is broken so i resorted to this. i know its dumb...but shit....its gonna be a bad ass consert!

Share this post


Link to post
Share on other sites

well we better hurry...... gotta get up there befor six..... oh yah amandas comming to!hahaha

 

 

so use you moms phone to call or something!

 

then we can go bug laze at work...

 

then we can roll some mad cones!

 

then we can go toy with ORIGON chick

 

 

the we can.....etc:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmmm....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NO!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by IntangibleFame

^ my point is...get me a ticket. :dazed:

 

 

 

you near denver?

 

 

 

thats were its at bro. the gothic

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by BAMBOOZLED

hmmmm....

 

NO!

 

:lol: as i expected..

 

 

whatever hurry up and....uh....do...uh....somthing AND GIVE ME BACK MY PIG DESTROYER CD!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×