Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Sickboy

Alphabattle Letter "G" boyaa

Recommended Posts

Originally posted by Ethik

JW anyone?

 

haha.....

 

f? I thought there was an f. hmmm....sorry bout that.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GGGGG

G

G GG

G G

GGGGG

 

 

 

WELL when i posted this it made it fuk up. soooooooo....yes the other one was probably the same as mine. but it still looks like a g

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by arden ~ AEC

i must be the only dum cunt on this thread

 

cuz that doesnt look like a G to me

 

peace

 

Your a dumb cunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest popasquat

I like it. keep it up.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by BAMBOOZLED

Alpha battle is a lost cause now.:nope:

only because people have convos instead of posting there letters..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by BAMBOOZLED

Alpha battle is a lost cause now.:nope:

 

:huh2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×