Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
cantbefaded

~~~~Hold The Cup------vs.-------Plastyk~~~~

Recommended Posts

Originally posted by hold the cup

no inside jokes.. but red heads DO fuck like jack rabbits

 

lol..ohh i know.. i almost got that bitch before you did:king: .... but someone had no problem :rolleyes: :king:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes:

 

bitch please

you must have a mental disease

assume the possition and get back down on ur knees

 

:lol:

 

hold it down, Hold The Cup:king:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by hold the cup

hmmm... call her.. tell her you got this 40..

 

i should call her..and her cousin... but she's probably got scabies ... this is hard now that we're obligated to make fun of eachother.

Share this post


Link to post
Share on other sites

word up krook..

 

id stay and argue.. or whatever but im gone

but yeah plastyk call her and ask if her herpes cleared..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by hold the cup

word up krook..

 

id stay and argue.. or whatever but im gone

but yeah plastyk call her and ask if her herpes cleared..

 

damn son..ditch miss amazon early and get home..we needs to start this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krie

im confused here...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

whats going on ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Krook

bitch please

you must have a mental disease

assume the possition and get back down on ur knees

Share this post


Link to post
Share on other sites

you don't really wunna fuck with me

only nigga that i trust is me

fuck around and make me bust

i'm mister devil they always wunna dance

 

:cool: :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 2 3 and to tha 4 snoop doggy dogg and dr dre is at tha do ready to make entrance so back on up * coz u know we bout to rip shit up*

Share this post


Link to post
Share on other sites

unphaseab;e so please don't try to phase me.

sit back and listen to the lecture at hand.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by cantbefaded

Round 1 FIGHT!!

 

hey dickbrains...i am doing a cover for a wreccless cd...get on aim and jock me.:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Re: ~~~~Hold The Cup------vs.-------Plastyk~~~~

 

Originally posted by scallawag

hey dickbrains...i am doing a cover for a wreccless cd...get on aim and jock me.:lol:

 

 

this guy imed my friend the other day..offering to pay her 250$ is she would call him and make fun of him..like say he has a small dick and he;s worthless...

 

im not sure if that was relevant to that..but yah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×