Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
seeking

MAGNOMAR just got erased from existence

Recommended Posts

maybe im just cranky from lack of sleep, but im not in the fucking mood today.

im all about joking around, and even taking jokes too far on occasion, but there is even a limit to that and when you're nothing but a shit talking 16 year old worthless piece of shit, you can fuck off, and revoke your right to play with the other children.

 

for the record, dude made alot of innapropriate comments in a recent thread dealing with some serious shit. granted, alot of people we'rent exactly the poster boy's for compassion, but they werent nearly as bad as he was.

have some fucking respect for human life, and if not, then fuck off and find someplace else to make yourself look like the waste of fucking skin that you are.

asshole.

 

-seeking

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, not exactly. im still the kinder, gentler seek, but i've got my limits. plus, im really tired and cranky.

dude was a piece of shit from the begining, his recent activities were just more than i could stomach.

raven doesnt put this board here so people can maliciously try an hurt one another. if you lack any notion of taste or respect, you dont need to be here.

the end.

now im gonna go get some breakfast and go bench subways.

 

seeking/not in kansas anymore

Share this post


Link to post
Share on other sites

kinder gentler but with a pinch of that old seeking still intact

good enough

 

purefuckinghilarity

Share this post


Link to post
Share on other sites

SEEING IS BEST MODERATOR AND I AM SORRY I CANT SAY YOUR FULL NAME BECAUSE THE BUTTON BETWEEN L AND J IS BROEN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by JaZe

SEEING IS BEST MODERATOR AND I AM SORRY I CANT SAY YOUR FULL NAME BECAUSE THE BUTTON BETWEEN L AND J IS BROEN

 

you never said such things to pants or dr. grrrrr??

no that's not fair!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by JaZe

SEEING IS BEST MODERATOR AND I AM SORRY I CANT SAY YOUR FULL NAME BECAUSE THE BUTTON BETWEEN L AND J IS BROEN

 

is your caps lock broken also?

just kidding dun

 

but ever since you said that your 'k' was broken the first time,

i cant help but laugh at your posts

Share this post


Link to post
Share on other sites

RIP VO

 

We mourn the deaths of Trustfund,FreeR.Kelly,TonyGee,Blamebobbibrown,

Mr.Cool, lil ese, and the big guys; pants and dr.grrrr....

Ride or die

all those i forgot, you'll get shouts out on the album cover motherfucker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest imported_Europe

Like that seek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAGNOMAR is the kind of person that makes me wish I had my own little ban button.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by seeking

granted, alot of people we'rent exactly the poster boy's for compassion,

 

 

 

:( damn and here I thought I was Prince Charming:king:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Spike

Yeah, but what does it ban?

 

On second thoughts, don't answer that.

 

It pre-bans your request for me to not answer. It can ban alot more too. So don't get testy with me.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by shoekeys

you never said such things to pants or dr. grrrrr??

no that's not fair!

 

HEY.. pants and dr.grrrrr are cool but i wasnt just going to start a random thread sayin it

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by mental invalid

seeks is patient, if i had my way, id fucking ban half the people on this board.....

 

amen brother by the winstons

 

I've seen on other fourms they have a star rating system

where you can vote on the status of other members. That

way people who actually have decent shit to say (you all know

who I mean so I'm not going to kiss ass in here) will end up

with 5***** ratings and dumb kids will sit at 1*. I'm sure it's

based on IP adress so kids would really have to work hard to

kill a decent rating. And the 12oz twist... if you drop below

1* you're put on 'posting probation' where you can only do 2 posts

a day untill you prove you are worthy of being on here.

 

Good thing I'm not a tyrant !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest im not witty

^haha. of course the next step is voting them off with our virgin mobile telephones.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by mr_president

seeking-

just ban me, i dont want to be here anymore, i realized i have a vagina growing out of my face...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by im not witty

^haha. of course the next step is voting them off with our virgin mobile telephones.

 

haha reverse american idol shit. goodness.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×