Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
When

700 dollars bitch!

Recommended Posts

Originally posted by alure

looks like there is alot of back seat space.. *wink wink*..harhar

 

*nudge nudge*

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by vinyl junkie

cheers when! this means we can meet up next weekend, no?

 

if i get the damn thing ill definately drive it out there

if not ill get the old lady to drive me, ha ha

Share this post


Link to post
Share on other sites

you dont mean the b/d'ed pickup do you?

 

 

one less minitrucker...

 

but i'd do it too...

 

 

but i couldnt sell my sonoma to save my life...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by VAITOMANOCU

when, what kind of car are you selling and for how much?

 

im selling an 88 mazda 626

it runs fucking great but needs a new clutch which is only like a 100 bucks

i want 600 for it but id sell it for 500

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Giving Tree

you dont mean the b/d'ed pickup do you?

one less minitrucker...

 

no not the truck

ill only sell it after its done and i get bored of it

ill be minitruckin until i die

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krie

i rekin it be hard to drive, seems kinda long. there great cars, they loook awesome, be hard to drive i rekin tho seemin there quite large

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by krie

i rekin it be hard to drive, seems kinda long. there great cars, they loook awesome, be hard to drive i rekin tho seemin there quite large

 

ive driven an old lincoln continental before and it wasnt too bad

i think the caddie is a bit shorter too

plus if you hit stuff it doesnt really matter because the car is like a tank

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krie
Originally posted by When

plus if you hit stuff it doesnt really matter because the car is like a tank

 

sounds great for when ur drunk and u sway a lil and hit a bin or something :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by krie

sounds great for when ur drunk and u sway a lil and hit a bin or something :D

 

ill just aim for them

or anything else that isnt bolted to the ground

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sneak
Originally posted by When

ill just aim for them

or anything else that isnt bolted to the ground

 

like pedestrians...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krie
Originally posted by When

anything else that isnt bolted to the ground

 

 

i like your theory :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by sneak

like pedestrians...

 

if they look at me funny

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sneak

if they look at you funny? what kind of pathetic pussy are you? run over any one

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by sneak

if they look at you funny? what kind of pathetic pussy are you? run over any one

 

dont make me ship the car over to your hood and run you over

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krie

:lol: let me come with ya

and well run down some of them guys

that stand in red suits and have the big black fluffy hats on

the gaurds or wot eva

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sneak

im down for that, but theyll pop an M-16 bullet in yo ass...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by sneak

im down for that, but theyll pop an M-16 bullet in yo ass...

 

like an m16 could penetrate the body of a cadillac

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sneak

well if thats the case...im up for it....

 

BOOYA

Share this post


Link to post
Share on other sites

sweet find. I've been looking for one myself. I got the bug after driving a friends 59' convertible. That car just oozes style.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×