Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
atc

++SPECIAL RAP OLYMPICS++ atc AKA above vs. gnes37.

Recommended Posts

so let me start this shit off right here

an stop gnes37 from tryin to yap in my ear

lemme start ridin on this brokenhomeschooled kid

and bustin on him cause hes fake like rustomans photoshop fill in

so now im breakin out my george foreman an grillin him

but now the board wants to beat my ass cause all i do while im livin

is hop on here and bust on people and verbally kill em

but its ok, me and seeking are cool,

right man?, go ahead tell em

Originally posted by seeking innocence:

yeah fucking right, your a fucking fool

on topa that a little bitch, and a fuckin toy too

use my fuckin name again in your rhymes and ill fucking ban you!

ah jeez, but its ok kids anyway

while you werent looking i got down with dre

Originally posted by dr. dre:

fuck off, kid

the special olympics wont even give you airplay

all right, hey, ok maybe not, but i just need some back

or any side with a hole where i can hide some crack

like gnes' grandma when she started talkin smack

and i hit her so hard he got his dick detached

whyd i get into this battle, i cant even bury the hatch-

et i bet you thought i couldnt rhyme for natch

shit, its not like i can run to a store and snatch

a batch of beats

senses of rhythm and timing

so i can finally impress skotrel with some stupid fresh rhyming!

so in conclusion kids

if you wanna get with me

a kid who cant even write his own name with his fuckin pee

cause his dick disappeared

from underuse

other than my beating off that broke my hand fuckin loose

just bust a stupid rhyme in the present tense

get retarded kids to tell you what you say dont make sense

bust on kids like gnes and im sure youll agree

that getting assraped in prison is better than getting verbally fucked by me.

 

------------------

ABOVElabs.

 

[This message has been edited by atc (edited 07-15-2001).]

 

[This message has been edited by atc (edited 07-15-2001).]

Share this post


Link to post
Share on other sites

dont you think that its silly to rap on the computer? i dont get it. i guess its just the cracker in me.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by SleepOnIt:

dont you think that its silly to rap on the computer? i dont get it. i guess its just the cracker in me.

 

oh it is, that's why you gotta refer to the post topic, this is all just for fun, feel it.

 

------------------

ABOVElabs.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest platapie

computer raps are weak as hell.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i may be horrible at digital keyboard rapping,

but its you whoose in for a slapping,

nah i aint talking about gunshot capping,

its your mouth open for a crapping,

you dirty rim job lickin, mc bobin on the nobbin,

ATC gettin all fussy about not getting pussy,

crushes on homos like full house jesse,

bob saget dick ridding measly maggot,

gold medal special olympians you cant forget,

 

 

A. T. C. whoose the wanna be?

you fucking disgust me,

the fuckin herpe infested

"All Time Cocksmoking" trick

 

You think youre slick but you only as slick,

as the 300 lb hick puttin ky on your butthole,

taking in his organic flag pole,

you be screaming in pleasure as this new,

found deepness pressures at a further measure,

in your backside,you trully found a new treasure,

 

A.T.C whoose the wanna be?

you fucking disgust me,

you "Allways taking crack"

 

and large objects in the back

you think you can take me out verbally,

but instead you be swallowing dicks orally,

and doing queerish acts unsanitary,

and with little or no money voluntarilly,

 

like i said whoose the wanna be?.....

 

ATC?

Share this post


Link to post
Share on other sites

im a wannabe? yeah, i wanna be like you

let me be pnes37, the 37 cocksuckin fool

i dropped a gem the first time about you are fake

now let me bust on you and show how you make

joey from full house's mullet look good

but mullets look better than your ass fulla wood

from the prison inmate you met over this board

who plugged you in your sphincter till he made it all red and sore

i said somethin was on your forehead and made you ask whats a "dickfor?"

your fuckin rhymin skills?

hell, let me deplore

im over your crainum core and i broke in your bed

ate your little sister out and made her give me head

smacked your mom while she was pregnant and left an imprint of my dick on your head

you tried to step up, now ill cancel you out

like your fuckin dana carvey, so dont fret and pout

just scream an shout cause i got massive clout

so get off my fuckin nut cause ill make you a red x, no doubt.

 

 

------------------

ABOVElabs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gnes 37 tha letter enginaire

flash forward style millionaire

gonna make you lose all your hair

fuck up your head send you to mental care,

when i play i dont polay fair,

putting suckas like you in the toy lair,

slay toys like you like it was play,

mold em into a ball like clay,

and send it the other way,

 

 

Thought you could take me down,

Think you be the talk of the town,

now looks whoose the clown,

boy you thought wrong

now you be on the dong,

 

 

you asking for more lethal punnishment

gonna make you repent, cuz i loose my

specs, like clark kent, don my suit,

put you on mute and make you eat my boot,

you choose bannana for you favorite fruit,

cuz you know you toot the skin flute,

and eat the white soot it shoots,

yum yum aint it true toy???

Share this post


Link to post
Share on other sites

i beat you in rhymin like i beat my dick

hard and every nite, while my words cum quick

you kept fuckin with me so i put a diss

so hard to get back respect you change your name to amanda hugandkiss

reading my lines is like sexual bliss

this is an ounce of yay so coke fiends get off on this

my words are linguistic like dikembe mutumbo

while the shit you say is sloppy like a football fumble

i spit on the sidewalk and building fuckin crumble

step to me and youll get decimated so bad all your speech will be mumbles.

 

------------------

ABOVElabs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The keystyling continues im keeping the thrown,

typing shit to fuck up your dome,

take a break and get back to the life at home,

as far as the skills you have shown,

they have trully blown,

while you be returning snaps ill be with your mother on the phone,

talking about the next time we bone,

and by the time i get back at you,

me and the mother get down and your sister too,

get a clue stop while you can .

so stop being the lil girly man,

 

but no you resist cuz its my dick you consist,

the way i spray your females with my mist,

is the way you want your face to be blessed,

go ahead and choke on my piss,

cuz you have noone that will consider you missed.

reconsider yourself dissed, and slapped,

cuz i cant believ the way you rapped,

on that laws that should be passed,

toys like you should be harassed,

for every word you spit your fine rises higher in cash,

seseame street raps mc's laugh,

i spit utter weakness but you still get beat,

lack of skills due to you choosing man meat over the rhyming keyboard feat,

Share this post


Link to post
Share on other sites

atc aka above

up in your mental sector

rhymes so fresh and clean they make a dirty whore reject ya

im like inspectah

gadget

with a go-go gadget cock

that smacked a gnes and turned him into a retarded fuck

you cant even see what the atc stands for

im above the clouds and over your head like a lear jet transport

dont try and retort

the only reason you could ever talk shit

is cause i pried open your mouth and took a fucking dump in it

my shit is inherit

born with few skills, rhymin may not be one

but i dont use it to pay bills cause im too dumb

i just use it to fill

trick ass suckers who feel

im a barbeque so they get all in my grill

what the fuck is the deal?

turn a gnes into corky

quicker than a minute rice meal where the main course is porky

open my mouth and ill bust up your shit

like your a fucking battlebot with no workin parts in it

your rhymin is weaker than your fuckin throw ups

hell lookin at your shit makes me wanna throw up

the only spot you blow up

is ya mammas garage

right near the spot me and her conceived you

where your aunt made my dick large

right where i beat you like a redheaded stepchild for poppin mad shit

right where i turned your female family members into my tricks

i get so sick

atc is attacking trick clicks

above your head

bombs over retards

so your toupee feels my shit

drop like im a fucking pigeon who cant even see

these rhymes meanings make you wonder so much

your first name is changed to stevie.

 

------------------

ABOVElabs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

whoa Atc cool your jet,

youre just a balsa wood pet,

why call your self above,

if you the one on the ground,

eatting mounds of organic mud,

fucking stupid like elmer fud,

when he think he got bugs,

 

your rhymes are as ugly as your mug,

your wit is as slow as a slug,

your intellegence makes me wince,

takes you 2 hours to watch 60 minutes,

get off the nuts, penis slut,

 

I ought to dig a deep hole,

bury you with your head sticking out like a mole,

cover your face with ant food,

shoot you up full of ludes,

and eject shit that is lewd,

leave you there to decay for several days,

then play the lawnmower and aim your way,

 

Atc yeah youre gutt less, a pest, and a mess,

 

lost your anal virginity at a young age,

think being a transexual is all the rage,

street walking offering head to bums,

in exchange for free cum in various slums,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×