Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
SukiSukiNow

Tom Leykis Show

Recommended Posts

Does anyone listen to this guy? He has a show called Leykis 101 and it's absurd but I can't not listen to it. He's a sexist pig and an ungly one at that, normally I don't go around calling people ugly but he's forever putting women down so it's ok.

http://www.blowmeuptom.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

i know of him. he's a piece of shit. opie and anthony trounced his ass out of nyc until they got fired...

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha a friend of mine got a hustler and he was in it, there were pictures of him (clothed thank god) in his studio with tons of naked girls all around him. he's so funny. i like to listen to his show and think to myself, "i'm so glad i'm not him."

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha i used to listen but his topics got boring

really quik... every once on a while he'll have

a good topic though...

BRING BACK OPIE AND ANTHONY!..................

Share this post


Link to post
Share on other sites

that show reminds me of my dad, he didnt seem like the type to listen to it, he was hella like polite and well mannered, but he would laugh so hard at that show, i did to. sad memory

Share this post


Link to post
Share on other sites

a few of my buddies listen to him.....he usually sounds like a dumbass woman hater.....but today they were listening to him....and he was making some goooddamn sense......he was asking all u ladies out there..why the hell do u waste youir time and money and emotion on the dumb undeserving piece of shit u date/livewith/etc.....man i wish every girlfriend ive ever had and aaaaaall the girls i call friend..pretty much any chick..to hear that show........but then again....u wouldve just called him a pig for saying you guys are dumb......shit this aggravating...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I always listen to him cause i'm a talk radio junkie...he's pretty much an idiot, but he's on point every now and then. But I could give a shit less...at least offensive shit's 10 times better than the triplets.

 

matthewthirteen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i listen to him when theres nothing else on

but i think hes just a cheap rip of howard

 

a friend of mine turned me onto phil hendrie a while back

its a great show but i dont even listen to it that often either

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest duh-rye-won

ron and fez are funny.

o&a were funny.

 

that tom likiss guy blows. he pisses me off.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holy shit!!! I'm so glad Im not the only talk radio nerd. I think I'm adicted, I used to listen to Dr. Laura too but now I've cut it down to The Triplets, Howard Stern, Tom Leykis, and Phil Hendrie (I love his disguised voices). They all offend me but I laugh so it's all good.

Flash Fridays? Shooo, I drive to work topless on the I5.

How can I get my own talk radio I wonder?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seriously...............that fool is huge here in the NW! People.........errr I mean...........a lot of guys love that fool! And yeah........he is fat and ugly as fuck!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest WebsterUno

..pirate radio, thats how.

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

i am another talk radio nerd. i listen to howard or democracy now in the morning the triplets in the afternoon and sometimes leykis, but he says the same damn thing over and over and he can really grind on my nerves. sometimes its kind of funny though. i actually think i might of saw him last night on hollywood driving a bentley, some goofy fat rich fuck at least. who this hendrie guy? station? time? talk radio and 12oz help work go by much quicker sometimes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, this is bad... You know you're a real talk radio nerd if you listen to A.M. radio... Phil Hendrie A.M. 640 about 8 or 9pm. When you listen in just keep in mind that most of the callers and guests are Phil and he's fooling the listeners and callers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hell, i would love to check out my AM options but I can't get AM reception on my box at work.:( maybe on the drive home someday....all 10 minutes of it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nomadawhat the fuck, i wish i lived 10 minutes from my work

i emailed you a while back too and you never responded

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest WebsterUno

I dont think your signal would be able to reach me.

but yeah, if you were around here, and I knew

you had a show, I would listen in, and maybe call

in too, depending on the topic. I have some friends

that run one, they play Drum and Bass, Hip Hop,

gangsta rap, and other various rave music. Its dope,

cuzz they have all the local hoodies call in, and

they cuss and what not. Its also funny, cuzz they

interupt a country music station, and occasionally

they get calls from the other stations listeners, and they

start talking shit about what is being played, ahahha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, check your mail again.

Websie, I would play the best music ever. Not the crappy shit you hear on the radio these days. I can have you in as a guest and we can talk shit about this and that.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×