Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest Prae1Boston

throwups

Recommended Posts

This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.
Originally posted by KING OF HELL

theres already a CHA from DC.

 

Yeah, i was just waiting for someone to notice that. my name's actually short for another word so theyre not the same and even if they were...well I dunno

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by WrIot

nice shyt noum... whos this pheam character and wut is his shyt like....lol

:lol: your free to ask him your self;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

<img src=http://hyperphoto.photoloft.com/view/exportImage.asp?s=cano&i=10781030&w=576&h=432>

 

<img src=http://hyperphoto.photoloft.com/view/exportImage.asp?s=cano&i=10781029&w=550&h=432>

 

<img src=http://hyperphoto.photoloft.com/view/exportImage.asp?s=cano&i=10781032&w=555&h=360>

 

<img src=http://hyperphoto.photoloft.com/view/exportImage.asp?s=cano&i=10781033&w=576&h=432>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by kReN

all that shit is wack but some of nomaq and ant , practice more nerds

:D

 

you think REAS, ESPO and DOM are wak? hmmmmmm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by kReN

yah i think there wack , just like you

 

You're an obvious toy. read a book. recognize.

No beef.

Just calling it like it is.

 

dunn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by kReN

yah i think there wack , just like you

:bawling: awww the baby doent like the throwies:gaga: POST UR WORK UP ROOKIE u r better i assume

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by kReN

oh and terroryzer , i dont spend all day jockin peoples styles so back da fuck up toy

uhh u just jocked nomaq n ant! toyoner :crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by kReN

so am i , im just calling it like it is , cuz there toys like you

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i dont have any of my shit cuz i dont have a camera but i do have my cuzins sh!t and we are bout the same..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...