Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
alure

pick a lyric to how your life is right now

Recommended Posts

Once I got to the mountain top, everywhere I could see,

Prairie full of lost souls running from the priests of iniquity

Where the hell was Elijah

What do you do when the prophecy came was true

 

You cannot take the walls of Jericho

Put your lips together and blow

To the very top

Sayin' the truth crystallizes it like jewels in the rock, in the rock

 

Get Down Moses - part another sea

Carve another tablet out of L.S.D.

Get Down Moses - out in Tennessee

Get Down Moses - down in the street

The blood washing down all the gravel to our feet

Get Down Moses - down in the pit

 

Lying in a green, cross bound field,

Crashing on a downtown strip,

Looking in the eyes of the diamonds and the spies and the hip

Who's sponsoring the crack ghetto

Who's lecturing who's in the know and in the don't know

 

You better take the walls of Jericho

Put your lips together and blow

Goin' to the very top

Where the truth crystallizes like jewels, in the rock, in the rock

 

Get Down Moses - from the eagle eyrie

You gotta to make new friends out of old enemies

Get Down Moses - back in Tennessee

Get Down Moses - down with the dreads

They got a lotta reasoning in a dreadhead

Get Down Moses - down in the street

Get Down Moses

 

Get Down Moses - part another sea

Carve another tablet out of L.S.D.

Get Down Moses - out in Tennessee

Get Down Moses - down in the street

The blood washing down all the gravel to our feet

Get Down Moses - down in the pit

Get Down Moses

 

Get Down Moses

 

Get Down Moses

We need to eat, we gotta chew it over with our wisdom teeth.

Get Down Moses

 

 

 

edit: not really about how my "life" is.. but good lyrics nonetheless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Through early morning fog I see,

Visions of the things to be,

The pains that are withheld for me,

I realize and I can see...

 

 

That suicide is painless.

It brings on many changes.

And I can take or leave it if I please.

 

I try to find a way to make,

All our little joys relate,

Without that ever-present hate,

But now I know that it's too late, and...

 

 

The game of life is hard to play,

I'm gonna lose it anyway.

The losing card I'll someday lay,

So this is all I have to say.

 

 

The only way to win is cheat,

And lay it down before I'm beat,

And to another give my seat,

For that's the only painless feat.

 

 

 

The sword of time will pierce our skins.

It doesn't hurt when it begins.

But as it works its way on in,

The pain grows stronger...watch it grin, but...

 

 

 

A brave man once requested me,

to answer questions that are key.

Is it to be or not to be?

And I replied 'Oh why ask me?'

 

 

 

'Cause suicide is painless.

It brings on many changes.

And I can take or leave it if I please.

 

...And you can do the same thing if you choose.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm a little bit picky when I'm coping a ride

I cop them for show really, I don't cop them to drive

I didn't want to push the 06 I put a lot in the 05

and my jeeps look like fucking helicopters inside

 

just kidding but yeah; I can't think of a real song right now

Share this post


Link to post
Share on other sites

here's another:

 

The nurse should not be the one who puts salt in your wounds

But it's always with trust that the poison is fed with a spoon

When you're helpless with no one to turn to alone in your room

You would swear that the one who would care for you never would leave

She promised and said, "you will always be safe here with me"

But promises open the door to be broken to me

 

No I'm never, no I'm never, no I'm never gonna let you down now

No I'm never, no I'm never, no I'm never gonna let you down

No I'm never, no I'm never, no I'm never gonna let you down now

No I'm never, no I'm never, no I'm never gonna let you down

 

The maid that you've hired could never conspire to kill

She's to mother, not quietly smother you when you're most ill

The one that you're trusting suspiciously dusting the sill

 

No I'm never, no I'm never, no I'm never gonna let you down now

No I'm never, no I'm never, no I'm never gonna let you down

No I'm never, no I'm never, no I'm never gonna let you down now

no I'm never, no I'm never, no I'm never gonna let you down

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is the moment that you know



That you told her that you loved her but you don't.

You touch her skin and then you think

That she is beautiful but she don't mean a thing to me.

Yeah, she is beautiful but she don't mean a thing to me.

 

I spent two weeks in Silverlake

The California sun cascading down my face

There was a girl with light brown streaks

And she was beautiful but she didn't mean a thing to me.

Yeah she was beautiful but she didn't mean a thing to me.

 

Wanted to believe in all the words that i was speaking

As we moved together in the dark

And all the friends that i was telling

And all the playful misspellings

And every bite i gave you left a mark

 

Tiny vessels oozed into your neck

And formed the bruises

That you said you didn't want to fade

But they did and so did i that day

 

All i see are dark grey clouds

In the distance moving closer with every hour

So when you ask "was something wrong?"

That i think "you're damn right there is but we can't talk about it now.

No, we can't talk about it now."

 

So one last touch and then you'll go

And we'll pretend that it meant something so much more

But it was vile, and it was cheap

And you are beautiful but you don't mean a thing to me

Yeah you are beautiful but you don't mean a thing to me [x2]

 

Click To Listen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forgive the past and live for the present



These are the growing pains

Nation born; nature must change

These are the growing pains

We came by boats, in hopes, in chains

Felled the forest for farm and firewood

And built a church on the hill to pray for the greater good

These are the growing pains

Country born; conscience must change

These are the growing pains

By gunpoint and penpoint, the west was claimed

As one main's burden, another's manifest destiny

With peace and justice divided unequally

-mia doi todd-

Share this post


Link to post
Share on other sites

A slip of the toung, a slit of the throat

six feet under with no marker

keep my name out of your mouth... FOREVERRRRRRRR

 

-lamb of god.

Share this post


Link to post
Share on other sites

So unaffectionate, so insecure

You claim to know a thing or two about heartache

And what it's like to have your insides torn out

And I believe you

I see it every time your pallbearer's parlor is obscured by the darkness

Dancing across your face, and when the blackness veils your eyes in pain

I know what it's like when memories make you wince

And love letters read like obituaries

And photo albums are the books of the dead

I need no reminders, no more reminders

I'll forget the past and lay it to rest

 

If I had my way

I'd cut the calluses off your breaking heart

If I could get past the sternum

Cauterize those wounds with

Every kiss I could give to you

I'm holding your heart in my hand

The reason it still beats

 

Am I being too cryptic?

Am I being too obscure?

Love kills, romance is dead

And I don't even trust myself

But I love you

And you can pull my wings apart

And pin me down under glass

Until the end of days if it can help you

Discover that we share the same pain

I just hope you write your thesis

Before your subject is dead

No life after death

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's a beautiful day

No it's a horrible day

Maybe I will grin but I won't bear

It's a beautiful day

No it's a horrible day

And for the first time in my life I just don't care

 

frank black!

Share this post


Link to post
Share on other sites

The bigger the cushion, the sweeter the pushin

That's what I said.

The looser the waistband, the deeper the quicksand

Or so I have read.

My baby fits me like a flesh tuxedo.

I love to sink her with my pink torpedo.

 

Big bottom

Big bottom

Talk about bum cakes,

My gal's got 'em.

Big bottom,

Drive me out of my mind.

How can I leave this behind?

 

I saw her on monday, twas my lucky bun day

You know what I mean.

I love her each weekday, each velvety cheekday

You know what I mean.

My love gun's loaded and she's in my sights

Big game's waiting there inside her tights

 

Big bottom

Big bottom

Talk about mud flaps

My gal's got 'em.

Big bottom

Drive me out of my mind.

How can I leave this behind?

Share this post


Link to post
Share on other sites
you should all be posting camp lo lyrics. nothing else is relevant.

 

THIS IS IT (WHAT?!)

LUCHINI POURIN FROM THE SKY

LETS GET RICH (WHAT?!)

THE CHEEKY VINES

THE SUGAR DIMES

CAN"T QUIT (WHAT?!)

NOW POP THE CORK AND THE STEAM THE VEGA

AND GET LIT (WHAT?! WHAT?! WHAT?!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deeper and deeper and deeper as I journey to

 

live a life that seems to be a lost reality

 

that can never find a way to reach.

 

My inner selfesteem is low.

 

How deep can I go in the ground that I lay?

 

If I don't find a way to see through the gray that clouds my

mind.

 

This time I look to see what's between the lines!

Share this post


Link to post
Share on other sites

im doin pimp thangs, dre shit so cool/

with a coug nut bay shit, old school/

iceburg down dipped in butterrr/

if this hutch comes short ima have to hurt her/

slice her thin as bacon/

dont get paid if her ass aint shakin/

pimp cousin represent the title/

when im done with the hutch she's suicidal

Share this post


Link to post
Share on other sites

It ain't no use to sit and wonder why, babe

If you don't know by now

An' it ain't no use to sit and wonder why, babe

It'll never do somehow

When your rooster crows at the break of dawn

Look out your window and I'll be gone

You're the reason I'm trav'lin' on

Don't think twice, it's all right

 

It ain't no use in turnin' on your light, babe

That light I never knowed

An' it ain't no use in turnin' on your light, babe

I'm on the dark side of the road

Still I wish there was somethin' you would do or say

To try and make me change my mind and stay

We never did too much talkin' anyway

So don't think twice, it's all right

 

So it ain't no use in callin' out my name, gal

Like you never done before

It ain't no use in callin' out my name, gal

I can't hear you any more

I'm a-thinkin' and a-wond'rin' walking down the road

I once loved a woman, a child I'm told

I give her my heart but she wanted my soul

But don't think twice, it's all right

 

So long, honey bee

Where I'm bound, I can't tell

But goodbye's too good a word, babe

So I'll just say fare thee well

I ain't sayin' you treated me unkind

You could have done better but I don't mind

You just kinda wasted my precious time

But don't think twice, it's all right

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×