Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest monty burns

uk wall flixs

Recommended Posts

that merc is smart! :smiles:

 

does that say Drax at the end? not heard that

name mentioned in ages!

Share this post


Link to post
Share on other sites
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.

that pupet has got a off key reach.. he's done some crispy ones where I live, sommin a little bit different... where is the pupet piece from?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by sime+Nov 7 2004, 09:13 PM--><div class='quotetop'>QUOTE (sime - Nov 7 2004, 09:13 PM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-brasse hed@Nov 7 2004, 11:46 AM

el producto: i saw some middle aged woman flicking that piece in south bank on saturday was that you? lol

 

 

That cracked me up! :haha:

[/b]

 

yer i crack mi self up sumtimes lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Hanibul Smif@Nov 10 2004, 03:40 PM

that pupet has got a off key reach.. he's done some crispy ones where I live, sommin a little bit different... where is the pupet piece from?

It's at the crouch end legal..yeah he's started to get about, got a very nice smooth handstyle...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by two sly+Nov 7 2004, 12:52 AM--><div class='quotetop'>QUOTE (two sly - Nov 7 2004, 12:52 AM)</div><div class='quotemain'>

mimethrowup.jpg

mime

[/b]

 

 

<!--QuoteBegin-Dr wed rev@Nov 7 2004, 06:28 PM

LarskEbeeOaikTao.jpg

larsk, ebee, oaik, tao.

 

that BOOM is fresh! that mime looks a lot better than usual aswell, character dont half look 'boomish' though.

Did he do the peice aswell? :haha: :haha: :haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sneak

i dont know why anyone hasnt commented on Ebee's fucking sick 3d space flex?

 

its rocking, and a lot fresher than anything else as of now in my opinion

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by sneak@Nov 14 2004, 09:12 PM

i dont know why anyone hasnt commented on Ebee's fucking sick 3d space flex?

 

its rocking, and a lot fresher than anything else as of now in my opinion

 

damn straight it is. i reckon its jst a recognised silence of admiration lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

basically im personaly feeling the sue and vaze on that wall..

but its nice to see graff being taken in diffrent directions..

so big up ebbe for that

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by sneak@Nov 14 2004, 09:12 PM

i dont know why anyone hasnt commented on Ebee's fucking sick 3d space flex?

 

its rocking, and a lot fresher than anything else as of now in my opinion

 

 

i dont know why anyone hasnt commented on larsks 'K'

 

LarskEbeeOaikTao.jpg

 

hmmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...