Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
HECZONER

THE NEW STICKER THREAD......

Recommended Posts

Originally posted by Kes_One_HTFD

some old shit i did early on this year, i dont like it either. hate it all yuo want, yuoll just be agreeing with me.

 

wasn't meaning to hate on ya, edited the reply. like i said in it, the other 3 are alright but i dunno what's goin on with that one

Share this post


Link to post
Share on other sites
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.

its aight man, im kinda questionin y i posted that one too, its like the only flix i have on my pc. all my newer shit is on film, ima get it up soon tho. so yuos could see a full production.

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn what the hell...everyone chill.....

 

HECZ paints, KES paints, CEITO paints...HECZ has improved im sure since the "2 years ago" thing, KES has some fresh pieces when compared to the stickers he traded me...CEITO paints too and even though its not wonderful, he gets up im sure so come on fellas....we're all in this shit together right??

 

burr

Share this post


Link to post
Share on other sites

still have ya sticka man..

 

..http://www.houstongraffiti.com/wall/cieto.jpg'>

 

as for the other dude talkin smack.. thanx for the input i'll see what else i can come up with to make ur eyes turn.. so i guess my stickz aint as bad as all those ppz said b4.. but like i care ha ha ha ha ha. my throwie is becuz i like it not cuz u like it. get off me and what i do

Share this post


Link to post
Share on other sites
once again: THEYRE FUCKING GAY

True. I think you should work on that "ghost-like" character a little more. But I guess you can say you are working on it because you have been painting it for a while. Ehhh... At least change how the eyes looks or someshit.

 

peace!

AMEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well i can careless what u peeps think about my C. Thats my throwie and thats what im known for if it ugly gay or retarted to you thats your opinion. You dont like my C do someting about it.:lol: and yes i do have to work on my style more that i will do cause my T's do suck!

Share this post


Link to post
Share on other sites

KES,

 

you're shit's tight. therefore point taken. you paint well so I wont say nothing else in that matter!! here's some stickers.

 

http://www.fotango.com/p/eba00296722f00000101.jpg'>

http://www.fotango.com/p/eba00283675f00000072.jpg'>

http://www.fotango.com/p/eba00283675f00000094.jpg'>

 

CHERRY LUV, WOULD YOU PLEASE POST SOME OF YOUR WORK, PAPER'S FINE, I JUST WANT TO KNOW WHO IM TAKING ADVICE FROM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes those c's suck dick my dude. for god's sake atleast throw a shadow on them bitches. Just stop them bitchers and put up a full throwie, or get a real dope character throwie or soemthng cause those are putrid.

 

cieto that piece is hideous man, your hands sicken me. and your letters look like the suffer from a nasty case of elephantitise.

 

I feel Hecz's throw, its not really my style, but its soemthing different. But I'm not to big on the 3-d's, but atleast he seems to keep em clean.

 

But serious though those c's man, they suck horribly man Dear God, you should not want to be known for them.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by StarzAbove

Hyrax i want to see one of your walls just to see what level your on! PLEASE NO PHOTOSHOP! real WALLS!

 

i don't flick my stuff. don't worry though i don't have my head up my ass, i don't need to be told by someone else they're nothing special

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by hyrax

i don't flick my stuff. don't worry though i don't have my head up my ass, i don't need to be told by someone else they're nothing special

Nah just wanted to see your walls, never hated on your photoshop skills!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by WeblOne

yes those c's suck dick my dude. for god's sake atleast throw a shadow on them bitches. Just stop them bitchers and put up a full throwie, or get a real dope character throwie or soemthng cause those are putrid.

 

cieto that piece is hideous man, your hands sicken me. and your letters look like the suffer from a nasty case of elephantitise.

 

I feel Hecz's throw, its not really my style, but its soemthing different. But I'm not to big on the 3-d's, but atleast he seems to keep em clean.

 

But serious though those c's man, they suck horribly man Dear God, you should not want to be known for them.

Like i said i can care less bout what u think about my C's im still do them. You don't like em do something about it!! I have practiced on many throwies tho havnt put em up on walls yet still workin on em!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by KiSe

plus who the hell writes "C" u need a real throw man.

 

and those are nice kes http://www.12ozprophet.com/ubb/icons/icon26.gif'>

In NYC various artists use 1 letter throwies im one of them!

Look in nyc braickslayers n u will find a couple. But im keeping that C if its ugly 2 everyone well like i said do something about it!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Re: ^^

 

Originally posted by sect one

like you should laugh your throw is HIDEOUS and most will agree accept those dick riders who are on your nuts for the people you know and paint with who probably do it because they pity you and see how much help you need

not to mention that was one of my first throw ups that hecz is dissing...

 

ill self promote too...

http://www.fotango.com/p/eba00377196f00000004.jpg'> http://www.fotango.com/p/eba00377196f00000006.jpg'>

 

edit: by the way ive been writing for about a year and a half maybe 2 years... how long have u been writing hecz? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Destruction by Definition

this is the sticker thread, start a new thread for lets talk shit and show our flicks to see whos the best one in paper chase...

 

Speaking of which did you ever get the fucking stickers I sent you? If not hit me up

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Destruction by Definition

damn what the hell...everyone chill.....

 

HECZ paints, KES paints, CEITO paints...HECZ has improved im sure since the "2 years ago" thing, KES has some fresh pieces when compared to the stickers he traded me...CEITO paints too and even though its not wonderful, he gets up im sure so come on fellas....we're all in this shit together right??

 

burr

 

you wanna trade some recent shit, like the shit yuo saw above and simples and shit? i e-mailed yuo but yuos aint reply, hit me up if yuo down.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...