Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
conan o brien

at a club or part...

Recommended Posts

i think you should just rub it in like you're wanting her....she might like it...most likely not though...shit man..it happend to me like twice..once at aa small party at some rich girls parents not home met on the BART dance just to get a boner just to bone...

and at a house party in hawaii where the girls are in 1 line and the guys in thier own line...

 

2 lines now guys in front girls in back..

 

and then you got me the gobatron with a hot light skinned pilipino chick on the side having sex with our clothes on and all eyes on us because we were so damn good and horny for each other we had to leave .....

yeah i had a boner that all could see...

alot of chicks were diggin me after that..

 

 

point being...

boners are good...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Fox Mulder:

I didn't know AA held parties.

 

you beat me to the punchline...

Share this post


Link to post
Share on other sites

HA HA HA!!! BAAAA HA HA!

guys are sick. one time a guy did that to me, and i smashed his face! its really gross having a hard wang there, i mean like ewhen you're dancing.

 

BOING!

he he he

Share this post


Link to post
Share on other sites

no one has answered his question.. is it normal to get hard while some chick rubs her ass against your groin......

i'm sorry i cant answer this question, i dont dance like that.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by chizm:

HA HA HA!!! BAAAA HA HA!

guys are sick. one time a guy did that to me, and i smashed his face!

 

your the one rubbing your ass up against him

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by willy!wonka:

i think you should just rub it in like you're wanting her....she might like it...most likely not though...shit man..it happend to me like twice..once at aa small party at some rich girls parents not home met on the BART dance just to get a boner just to bone...

and at a house party in hawaii where the girls are in 1 line and the guys in thier own line...

 

2 lines now guys in front girls in back..

 

and then you got me the gobatron with a hot light skinned pilipino chick on the side having sex with our clothes on and all eyes on us because we were so damn good and horny for each other we had to leave .....

yeah i had a boner that all could see...

alot of chicks were diggin me after that..

 

 

point being...

boners are good...

 

someone's horny!!!! http://www.12ozprophet.com/ubb//biggrin.gif'>

Share this post


Link to post
Share on other sites

honestly, im surprised i dont get hard when i dance with a girl like that...probably partly because im not into that music and am more focused on what im doing rather than whats goin on...but it works good both ways..all i know is some of those bytches gotta watch it with how hard they rub...always crushing my junk and shit

Share this post


Link to post
Share on other sites

that hasn't happened to me since like high school. Mostly because either its some beat girl that just attacked me. I don't really dance like that either so if I'm dancing with a girl that I actually feel, we're usually just messing around, mimicking the rest of the herbs at the club. I just like to break, not grind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah forget it. if your freakin, youre getting hard. just try to dance funny, like goofing around, and you probably wont get aroused. still freaky, but goofy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest platapie

any1 remember that song. wher ethey say i feel a bump coing thru on you. haha thats funny. im stupid and tired.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by platapie:

any1 remember that song. wher ethey say i feel a bump coing thru on you. haha thats funny. im stupid and tired.

 

yeah thats by next the whole song is about a guy getting a bone freaking

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by knowlej:

yeah thats by next the whole song is about a guy getting a bone freaking

 

 

those cats got another song called "cybersex" where they say stupid ass shit like "You can download all over my keyboard" God those muhfuckas are stupid.

 

 

MERODOGS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×