Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
High Priest

Henry Rollins - Stand up comedian.

Recommended Posts

Guest willy.wonka

i saw that!! i was luaghin my ass off!

when he was talkin about his audition with danny devito, hillarious!!:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by test pattern

Henry Rollins fucking sucks.

 

ahahhhahha....really....now that i think about it hes always a stand up comedian....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by test pattern

Henry Rollins fucking sucks.

 

Were you in black flag?

 

I saw it... there were some good parts. I'd suggest watching it if they run it again. You don't have to be a fan of Rollins to like it (I'm not). The KKK disruption squad was hillarious. :stretch:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by lovestick

 

Were you in black flag?

 

I saw it... there were some good parts. I'd suggest watching it if they run it again. You don't have to be a fan of Rollins to like it (I'm not). The KKK disruption squad was hillarious. :stretch:

 

 

Haha true...

Share this post


Link to post
Share on other sites

i mean, he can be funny in a sorta psychotic sorta way. like "haha he is nuts." but not in a "haha this guy is fucking funny."

 

i saw a commercial for it. i didnt understand it at first....but then it had to sink in for a bit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i changed channels once he started talking about trying to crush his own dick while sitting on the toilet cause he was bored.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by lovestick

 

Were you in black flag?

 

I saw it... there were some good parts. I'd suggest watching it if they run it again. You don't have to be a fan of Rollins to like it (I'm not). The KKK disruption squad was hillarious. :stretch:

 

 

I probably could have been.

 

 

Everyone was in fucking Black Flag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i saw him in a spoken word performance art video....it was kinda funny cause whenever he popped up his eyes looked like they were gonna pop out from ragin

 

what was this played on?

Share this post


Link to post
Share on other sites

i seen it and it was perfect. it was just a guy who talks about shit that happened and he isnt trying very hard for a laugh. thats how comedy should be. thats how people should joke around. im so sick of people trying to hard to get a fucking laugh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by test pattern

 

 

I probably could have been.

 

 

Everyone was in fucking Black Flag.

 

 

Just like the misfits..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×