Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
boogie hands

watch me make fun of one of your aim buddies....

Recommended Posts

im pretty drunk...its day two of the "boogie hands week between jobs drinking binge"...you hook me up with a random aim name from your list and watch the harrasment insue....

 

 

this is probably a bad idea....

Share this post


Link to post
Share on other sites

boogie: whats the deal

TB1010012010: huh?

boogie: whats the deal

boogie: like whats up

TB1010015010: who are you?

boogie: whats going on?

boogie: etc....etc

boog: you know?

TB1010021010: no

boog: dickhead........

 

this guy was no fun...i ended up having to block him....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by boogie hands

 

this guy was no fun...i ended up having to block him....

 

LOL! that kids a bastard anyways

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest imported_Tesseract

*LR

 

 

 

Hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

this one was pretty funny....to me anyway

 

boogie: so what do you think about paul mcartney getting married to that foxy little sex bunny...kind of soon for sluts dont you think?

LIRRecker516: what the fuck?

LIRRecker516: jay?

boogie: aawwww kid...you know this

boogie: whats the deal

LIRRecker516: who is this?

boogie: jay

boogie: i switched names

LIRRecker516: oh ok

LIRRecker516: did you go tonihgt?

boogief: ive been drinking...feeling kind of fruity

LIRRecker516: oh

boogie: nah

LIRRecker516: nah?

boogie: what have you been getting into

LIRRecker516: ummmmm

boogie: alright...heres the deal

LIRRecker516: tonight?

LIRRecker516: so whats "the deal?"

boogie: well first off what the deal on the ""

LIRRecker516: dont know

boogie: that shit can go....i dont like your internet tone

LIRRecker516: ok

LIRRecker516: is this jay?

boogie: ok...can we take it down a notch then?

boogie: ahhahaha...yeah, im just messing with you

LIRRecker516: take what down a notch?

LIRRecker516: who the fuck is this im talking to you right now

boogie: jay

LIRRecker516: jay

LIRRecker516: no

boogie: jay

boogi: yeah

boogie: its jay

LIRRecker516: im talking to u right now on the phone

boogi: ahhahahhahahh....block

Share this post


Link to post
Share on other sites

please harass the hell out of johnnyblaze31586 his name says it all.... he tells everyone hes a "graffist" and bites johnny blaze clothing and the source magazine not only that hes says hes a "breaker" and cant even do a turtle he wears graffiti and breakdancing shirts and tells eveyrone and his grandmother hes a tagger hes never touched a wall and lastly he sucker punched me..... please harass the fuck out of him :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

 

again his sn is

 

johnnyblaze31586

 

johnnyblaze31586

 

 

johnnyblaze31586

 

his name is johnny rocha....

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn. i'm doing the same thing right chea, dawg.

 

maybe i should talk to more people that have been listed in this here thread.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JoN3DoGG: whos this

longislandhcsuks: its mark

longislandhcsuks: you know the dill.....

JoN3DoGG: mark g?

longislandhcsuks: yeah

longislandhcsuks: whats up?

JoN3DoGG: nmu

longislandhcsuks: same.....drinking a little....

JoN3DoGG: haha nice

longislandhcsuks: you drink tonight?

JoN3DoGG: wat were u talkin bout wit jenny craig?

JoN3DoGG: nah not tonight

longislandhcsuks: oh i dont know, some random shit

longislandhcsuks: wait, how old are you again?

longislandhcsuks: i got this thing with id's its nice

JoN3DoGG: 15

longislandhcsuks: youre not old enough to be 18

JoN3DoGG: lol

longislandhcsuks: yeah haha

longislandhcsuks: so how are the ladies?

JoN3DoGG: haha good

longislandhcsuks: gotten any action latlely?

JoN3DoGG: lol

longislandhcsuks: haha yeah good times

JoN3DoGG: where r u?

longislandhcsuks: im at matts

longislandhcsuks: you probly dont know him...

JoN3DoGG: matt...

longislandhcsuks: matt consalvo

JoN3DoGG: oh

longislandhcsuks: oh yeah, i just wanted to tell you something

JoN3DoGG: wat

longislandhcsuks: i dont know how this happened but

longislandhcsuks: some girl has a picture of you naked.....

JoN3DoGG: ya ok

longislandhcsuks: i was like "wtf!?"

longislandhcsuks: seruois

JoN3DoGG: lol

JoN3DoGG: riight

longislandhcsuks: they probly editied it

longislandhcsuks: u know with photo editer, they can do anything

JoN3DoGG: who was it

longislandhcsuks: you

JoN3DoGG: i mean wit the pic

longislandhcsuks: katie

JoN3DoGG: wat katie/

longislandhcsuks: bro bro bro, friday were going out

JoN3DoGG: ?

JoN3DoGG: aight

longislandhcsuks: oh yeah did i tell you i was gay?

longislandhcsuks: im kind of confused...i dont know man

JoN3DoGG: wat katie?

longislandhcsuks: bro that doesnt matter

longislandhcsuks: im gay

longislandhcsuks: thats what matters

JoN3DoGG: gross

longislandhcsuks: sorry man, will you still be my friend?

JoN3DoGG: shut up

longislandhcsuks: i know, its hard to accept it, but its true

longislandhcsuks: girls dont turn me on anymore

longislandhcsuks: guys do

JoN3DoGG: kylie?

longislandhcsuks: with there big penis

longislandhcsuks: ohhhhhhh

longislandhcsuks: butt sex too

longislandhcsuks: mmm mmm mmm!

longislandhcsuks: yummmmmmm

longislandhcsuks: anyway

longislandhcsuks: got to go get some gay sex!!!!

JoN3DoGG: nah i dont go that way

longislandhcsuks: ...........block!

longislandhcsuks: fucking moron

longislandhcsuks: youre such an ass

longislandhcsuks: fuck head

longislandhcsuks: fuck you

JoN3DoGG signed off at 11:07:42 PM.

 

 

 

 

hahahah i took my friends name and did this.......i have no idea who this kid is, shit was funny with being "mark g." and by the way...im not gay.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest melt

please someone annoy the fuck out of "chimichangaboy". thank you.

Share this post


Link to post
Share on other sites

this one sucked...first i tried to roll with the internet ebonics but lets face it....im just not that retarded....this basically sucks until the end....

 

boogie: whutz the deal kid

EpikRacker: eho this?

EpikRacker: who*

boogie: ppppppshshhhhhh....you know who this is dunny

EpikRacker: na

boogie: guess muthafucka....guess

EpikRacker: shut up bitch

boogie: im saying...you gonna talk ta yo boy like that

EpikRacker: i dont even know u

boogie: hahhaah....you think kid

EpikRacker: shut up toy

boogie: christ man...im saying...take a guess

boogie: one guess

boogie: i switched screen names

EpikRacker: jake?

boogie: hahhaa...damn...how did you know?

EpikRacker: is it really u?

boogie: hahah...yeah

boogie: drunk and in effect

EpikRacker: y didnt u buy a dub?

boogie: i did

EpikRacker: from?

boogie: man...im not trying to drop names

EpikRacker: ol

EpikRacker: this isnt jake

boogie: shit....alright

boogie: from dee

boogie: you know dee

EpikRacker: ?

boogie: DEEZNUTZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!----block

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by boogie hands

this one sucked...first i tried to roll with the internet ebonics but lets face it....im just not that retarded....this basically sucks until the end....

 

boogie: whutz the deal kid

EpikRacker: eho this?

EpikRacker: who*

boogie: ppppppshshhhhhh....you know who this is dunny

EpikRacker: na

boogie: guess muthafucka....guess

EpikRacker: shut up bitch

boogie: im saying...you gonna talk ta yo boy like that

EpikRacker: i dont even know u

boogie: hahhaah....you think kid

EpikRacker: shut up toy

boogie: christ man...im saying...take a guess

boogie: one guess

boogie: i switched screen names

EpikRacker: jake?

boogie: hahhaa...damn...how did you know?

EpikRacker: is it really u?

boogie: hahah...yeah

boogie: drunk and in effect

EpikRacker: y didnt u buy a dub?

boogie: i did

EpikRacker: from?

boogie: man...im not trying to drop names

EpikRacker: ol

EpikRacker: this isnt jake

boogie: shit....alright

boogie: from dee

boogie: you know dee

EpikRacker: ?

boogie: DEEZNUTZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!----block

 

 

your awesome and my hero...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×