Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
scampone

kansas city

Recommended Posts

kansas city, mo...and yeah those are all legal. kids got walls out there. mostly quisp/skribe - those dudes are really cool. got to hang out with em last time i was up in that neck of the woods.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kidlugz

i can't even begin to fathom how scribe can paint such intricate characters. post more!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by kidlugz:

i can't even begin to fathom how scribe can paint such intricate characters. post more!

 

yeah that dude has _serious_ control of the medium.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I haven't been threw Kansas City, MO in a while but when I was there I noticed a mural done of jazz musicians that looked really good...who did it?>

 

Also..Genghis Kahn kicked ass, one of the nest mongolian grill restaurants i have been too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good Lord Almighty...I love Scribe. Really nice post. I was on the greyhound going to st.louis once and this nutcase from SF was behind me just randomly started talking to this arab about graffiti...then he mentioned scribe. I turned around, and me and my friend listened to him ramble on about how he chills with scribe all the time, and knows east yada yada yada...we didnt believe him at first but then we were like why would some middleaged burnout raver guy make this shit up...it was kinda funny.

P.S. Do you have doubles of any scribe shit that you'd be willing to trade for anything?

If so...hit me up...if not...Good post. smile.gif

 

------------------

http://albums.photopoint.com/j/View?u=1682414&a=12907782&p=49161904'>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest platapie

dam scribe his shit is mad bangin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by IwearPinkShirts:

Good Lord Almighty...I love Scribe. Really nice post. I was on the greyhound going to st.louis once and this nutcase from SF was behind me just randomly started talking to this arab about graffiti...then he mentioned scribe. I turned around, and me and my friend listened to him ramble on about how he chills with scribe all the time, and knows east yada yada yada...we didnt believe him at first but then we were like why would some middleaged burnout raver guy make this shit up...it was kinda funny.

P.S. Do you have doubles of any scribe shit that you'd be willing to trade for anything?

If so...hit me up...if not...Good post. smile.gif

 

 

haha the guy that said "im only taking greyhound cause my truck is in the shop" about 8 hours later "im only taking greyhound cause my porshe is getting fixed"

haha that was a funny day

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fr8lover

post some bombing flix!!! kc bottoms...newa, mpulse, femme, that mayhem roller...

 

post some overpasses! i want some merz, pose, mpulse!!!

 

fuck these legal walls as nice as they are..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by fr8lover:

post some bombing flix!!! kc bottoms...newa, mpulse, femme, that mayhem roller...

 

post some overpasses! i want some merz, pose, mpulse!!!

 

fuck these legal walls as nice as they are..

 

yeah better post some alter and chachi too...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Ouija

How about some ASH crew?

 

------------------

ouija13transcend3a

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by StillCumingBlood:

haha the guy that said "im only taking greyhound cause my truck is in the shop" about 8 hours later "im only taking greyhound cause my porshe is getting fixed"

haha that was a funny day

 

hahahaha and he kept gettin really pissed off saying : "fuckin faggots! ill kill em arrggg i fuckin hate fuck! i hate fuckin faggots those faggot fucks! fuck fags! fuckin faggots!!" hahaha that guy was pissed. he was wearing a "pimpercrombie and bitch" shirt and had really bad tattoos remember? hahaha and howabout that guy infront of us telling us how he killed tons of arabs with misslelaunchers in the middle east. hahahahaha damn. and that smelly fat kid playing with those plinko logs and shit! hahaha and dont even get me started on watermelon boy. hahahahahhahahahahahahahahahahahahahaha i bet that guy's dead floating in the st.louis river. hahahahahahahahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×