Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Guest sneak

your 15mins of fame

Recommended Posts

Guest sneak

have you had your 15 minutes of fame yet? ive had a few close encounters...

 

1: in the bond film goldeneye, there is the opening scene where he bungee jumps down the damm....well one of my mates mums boyfriends, was the stuntman who did that jump

 

2: standing outside the mtv headquaters a while ago (in london) me, my best mate , my girl and her friend got mentioned cos we were there for time

 

3: i got a famous radio dj (chris tarrent) who is big over here to sign a programme at a concert i was at

 

4: i got jamie oliver (uk heads will know who i mean) to buy me a pack of fags...

Share this post


Link to post
Share on other sites

when i used to live in hawai'i, a fellow vietnamese person was trying to run for something in the political side, i think.

 

cameras were everywhere. the sun was reflecting off the lens making me temporarily blind.

 

yep. back in the day.

 

oh yeah. i met an extra that was in ocean's 11. i shook her hand :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ive had well over my 15 min of fame because of some family members,

i cant really go into detail because of everything but i have been on cnn numerous times along with other family members...

 

Oh also family members have been on the history channel and on date line and 60 minautes...

 

Many close family friends are on cnn and news programs daily...

 

not trying to brag or anything, but its true...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest --zeSto--

1. Front page of a Local and of a National Paper

 

2. My name is on television many times a day

 

3. Meeting famous people... fame rubs off on you.

 

4. And I've shared pussy with Marcus Camby (not at the same time, but the same girl)

Share this post


Link to post
Share on other sites

holy shit..the thread is weird....a few minutes ago my friend called me up and he said he saw me on tv, on a and e. there was a camera crew going around town filming certain places for a death/murder story type thing....ill stop there. when i was little, i used to be an actor too. hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

thats pretty kool dude, u can't go into detail tho? oh well, at the place i work there are a shit load of famous fuckers, eugene levy is one of them, i talked to him for 20 min, and when i was leaven i told me not to forget my penis cream. it was funny. ummm some kool asian guys i met, i swear there were these new york mob guys there, they gave 20 each and there was 5 of them, you do the math :D. so i have never acctually had my 15 min but i have been around a shit load of people who have. oh yeah this year a bus from my school fliped over on a trip to quebec (i was not on it) but that was on the news and stuff.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest socrates

I made the paper a while ago......Shut up DISCO it's not that funny

Share this post


Link to post
Share on other sites
Flowershirt: I fucked Bruce Campbells daughter (Evil Dead, Army Of Darkness)...swear to god.

 

SHUT UP! man he is my hero! is she hot?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Flowershirt

I fucked Bruce Campbells daughter (Evil Dead, Army Of Darkness)...swear to god.

 

 

Do you have a deathwish?

 

 

That guy's a total badass on screen.

 

 

I wouldn't even fuck his great great great great great granddaughter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Only In Hawaii--

 

Got into some local art magazine/newspaper for some art gallery art shit, WOOOO FOR ME. (yeah whatever geek)

 

and hip hop hip hop for me, interveiwed on some "HIP HOP" documentation that got aired on some local channel. "HOW DOES IT FEEL BEING A GIRL DOING BLAH BLAH BLAH THIS AND THAT" it was fucking gay.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i won teen of the week when i was in 8th grade for working with a local architect to design a house. had a whole column in the city newspaper.

 

in college i was on TV for an interview about birth control. i never got to see it though cuz i didn't get the station in on my crappy TV

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by dropone

i won a spelling bee in 7th grade.

 

haha, well i'm one, or two up on somebody atleast. i won 6th, 7th, and 8th grade spelling bees. and a geography bee thing in 9th grade.

other than cheesy school bullshit i ain't gotten shit. my brother went to school w/ the singer of MxPx and his old roommate met BECK in disneyland and my roommate's dad (RIP) used to play bass for Rick Nelson.

Share this post


Link to post
Share on other sites

-My friend's mom does Robert DeNiro's taxes.

-This kid I went to school his uncle was a stunt man on Analyze This

-I met Bruce Campbell

- My cousin smoked with Busta Rhymes

- I know a kid who designed decks for Consolidated Skateboards

-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by shameless self promotion

Ive had well over my 15 min of fame because of some family members,

i cant really go into detail because of everything but i have been on cnn numerous times along with other family members...

 

Oh also family members have been on the history channel and on date line and 60 minautes...

 

Many close family friends are on cnn and news programs daily...

 

not trying to brag or anything, but its true...

 

 

Shameless's Dad or Uncle has got to be a Senator or some shit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest THEdude

They had my name and birthday on the school's senior bulletin board

 

it was only there for a month though,

 

my friend's house got flooded and his mom came out on tv, with a towel on her head

Share this post


Link to post
Share on other sites

I was arrested for burning down a church and almost killing the priest...paper news

 

When I got out I was at a bar and got in to a fight and stabbed a guy with a beer bottle and was on the news again for it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by THEdude

They had my name and birthday on the school's senior bulletin board

 

 

ahh shit...heh...hmm

 

i was citizen of the month in 5th grade.

 

i drew a picture for the PTA, in 4th grade, thanking them for the ceiling fans. <--Hawai'i.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest socrates
Originally posted by SkyDancer666

 

my brother went to school w/ the singer of MxPx

 

And you're proud of that...So you're brother must also do meth, because he was in bremerton and everyone does it...even the sailors

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest --zeSto--

^ I knew it!

 

You're Bill Clinton's illegimate love child !

 

 

(and I met a famous graffiti writer once.. but no one cares about that)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest NATO

minor scuffles with minor celebrities. including a local news reported who nearly flatened me in his golf cart. i got my letter read out on Fantasy football league and had a 'funny' news clip printed in yocal news section of issue 10 of Big Daddy. beat that.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×