Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
RYEKoneDKT

DorkstaR SketcheS (HOW IT SHOULD HAVE BEEN DONE)

Recommended Posts

NICE

 

i dont know about her face but she has some nice juicy tits...........................man i love it

 

 

 

Old school pervert

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I wanna suck on those tits like if i was a baby:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: NICE

 

Originally posted by mr c

i dont know about her face but she has some nice juicy tits...........................man i love it

I wanna suck on those tits like if i was a baby:D

 

These kind of comments is what gets you no mor pics. Chill out and go find some boobs in real life.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Re: NICE

 

Originally posted by AeRoSoL JuNkiE

 

These kind of comments is what gets you no mor pics. Chill out and go find some boobs in real life.

 

 

first... before you writte think........"These kind of comments is what gets you no mor pics"" u are sad because u are probably not going to see boobs again.........."Chill out and go find some boobs in real life" why are u sad that they might not post flix when u can go look for boobs in real life too.............

 

dumb fuck get a fucking clue stipid ass.........>go suck a big>>>cock

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Re: NICE

 

Originally posted by AeRoSoL JuNkiE

 

These kind of comments is what gets you no mor pics. Chill out and go find some boobs in real life.

 

Dude, I just like to see boobs. We are on the internet, its not like we can't see boobs. shit, i have a girlfriend, its not like i cant see boobs. i just like to see boobs man, boobs are tuff. graff and boobs is even tuffer. fuck yeah......boobs with graff is tight.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahah man dorkster. this chick must be around you 24/7.

 

your just like hey bitch,,, get over here, The boyz on 12oz are doing some alphabattle and they all wanna see your tits. you just tag the broad and then go on with your day. good shit. I want some nice tits to tag!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Wilt

damn..you guys stay swinging on nuts...

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo thats mad dick of u guys..... i mean wtf hes being mad chill showen u guys pics and u guys just wanna dick him like that..... man thats fucked up...... sry bout that dorkstar...... this must suck........ :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

thats pretty fukt up

 

nevermind...i was gonna write a lecture to everyone whos a fukin perv on the net....but its not worth it. elevate i just wanna know why the hell you would do some dumb shit like this. i really hope your proud of yourself. my g/f was kool posting pics on the net. but now im not. love me. hate me. i dont give a shit. there is only so much decency on this board. all those that reply to this thread and my thread encouraging more porn. THATS WHAT THE FUCKING BOOB APPRECIATION THREAD IS FOR. GO TO FUCKING CHANNEL ZERO. there will be no more pics of my girl on this board. snoochie boochies....fukrs.

 

oh and before i forget...if you reply to this trying to start beef...im not replying back. dont wait. beef is for pussies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

so true

 

yo this has got out of hand.. dork dont stop showing pics.. just i think your going to stop with the boobs? the world is not ready for um? well at least alot of peeps on here are to immuture to see boobs? kinda sad there killing it all for us.. well dont worry bout the few .. most of us are behind you on this!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Spemz

WHAT MARKER DID YOU USE CUZ DO THAT FOR MY FRIEND ON HIS ARM

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo yall photoshoppin mafuckas aint seein no breasts in real life please believe it! yo yall spunk dumpsters need to quit frontin on the internet an just be the gay boys you know you is! yo son the phones for you its NAMBLA they said ya dues was over due!!!!

 

C - RIST TITTY FUCKER WONDER

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry some people on this board cant handle the fact that your friend is really pretty in a mature way. I think your drawings kick ass. i want to see more, so if the whole thing about your girlfriend got you bummed out, dont discontinue the posting of your drawings. Thanks for the freshness you have provided thus far.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SHIIIIIIIIT

 

WHATS WRONG WIT ALL YOU, DAMN!!!!!!! SO HE SHOWS US SOME OF HIS WORK (WICH WE SEEMED TO APPRECIATE) THEN YOU PUSSY FARTS INSULT HIS GIRL, AND IN TURN INSULT THE ARTIST HIMSELF. AND ELEVATE IS RIGHT, DUMBASS COMMENTS LIKE THAT GET US NO MORE PICS...

Share this post


Link to post
Share on other sites
if you reply to this trying to start beef...im not replying back. dont wait. beef is for pussies.

 

 

 

yO dAwGIZm....rEel rITeRZ goT bEEf fO sHO....yOU ainT nO ReEl rItER tiLL U goTZ bEef. yA HuRd??!?!?! 420iZm 4 eVA! DmX yO!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×