Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
BlackSun

hoez

Recommended Posts

I was curious if anyone had a gf/wife that has ever taken the bid for something you have done or any other tales of their significant other repersenting cause lately I have lost all faith in girls

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nah I never had a girlfriend take a rap for me. Never really had a serious girl in my troubled years.

 

But I had a few that were down to take the gun and save Pistol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah i got caught racking 2 discmans , my girl at the time new id be fucked if they pinned it on me , so she took the rap and cried , they let her go with a warning .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Pistol

But I had a few that were down to take the gun and save Pistol.

 

but you are a gun... im confused

Share this post


Link to post
Share on other sites

if some shit like that happened to me the kind of bitches I date would be like "yeah I saw him take them, you should give his ass the chair"....bitches

Share this post


Link to post
Share on other sites

I would just like to mention that zack morris, pistol and teaser have brought me some laughs these last few weeks lately I have been dealing with female problems even though they're part of the inferior part of the race... more like objects I still get wrecked over them... so I would just like to say thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

no problem duder....I am glad someone likes the fact the I have no life but I get down all night on the internet.

 

yay!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah, if my girl gets caught bombing, and gets a record, she'll have problems getting into the US/various other countries. So if someone takes the rap, it'll be me, since I have an EU passport and a US passport

Share this post


Link to post
Share on other sites

well atleast you got something going for you! i was smoking a blunt with my girl on the porch, her mom comes out screaming some shit like "I KNOW YOU'RE NOT SMOKG A BLUNT ON MY PORCH, GET YOUR ASS UP OUT OF HERE!" my girl just kinda sat there while me and my boy walked to the car and left, then bitched at me for havin my boy over to blaze! i wasn't happy at all with the whole situation.

Share this post


Link to post
Share on other sites

not only did she have my real name written on her other titty she wrote my user name on her other one just so I can post it on a message board...though she was a stalker she was cool like that....I wonder if tow up from the flow up will still beat up girls for me if I give her a case of beer....that girls lives by her now with her "boyfriend"...fucking cunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHAHAHAHAHA the irony of this situation jjust hit me. I am mad because my stalker doesn't want me anymore...HAHAHA....I am suck a fucktart..HAHA:lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×