Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Ceso One SAF

sew...philly

Recommended Posts

Guest kasmoney

yo cheer dont talk about the NEP heads not all of us rock fubu or did rock it..im so n so im dis im dat but yall just wick wick wack!

 

polo shirts n phillies hats til im in the wood box under the ground..tryin to be under the underground....high as shit!

 

i wanna go paintin at sum chill train yards..sum one hit me up!

 

kasrockdoper..nbh!

Share this post


Link to post
Share on other sites
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.
Guest GEAsusONEnep

Niser is about to get dipped on :P

Give me a box, you bring your boys I'll bring my corny NEP boys. :king: :king: :king:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol...yall NEP kids know us west hell kids gotta get a shot in......rakan and all the KMD kids used to just rip on us all day....me and nemel would ride our bikes up to the KMD corner and chill out and get ripped on...we all got love for NEP, just gotta get my shots in! you know yall be crackin on the track bike steelo......

 

one love.

Share this post


Link to post
Share on other sites

THE NIGGA YOU LOVE TO HATE!!

 

I agree with cheer, sew definitely should have wasted his talent and spent all his time recycling old philly masters' tag styles and walk around with ultra flat bubble gum black and just wrote on stuff. He would have earn the respect of so many outstanding kraftsman. Now that he's pushing 30, has a kid and wife a great job a new car what does he have to show for it. what a waste! And to think,,, Sew doing what he enjoyed doing instead of what is expected from the rest of the city... Now that's wrong. To bomb from 89 when he started to 96 whhen he quit, never claiming to be a bomber or king or all city. And still doing tons of illegal pieces all over north philly. in the mid 90's And is a descrace to philly because of his achievements as a true artist painting with many of the legends from

around the world. OH WELL! Sew never was a bomber and never will be. although he did his share. Being so young and WAK to remeber all his tags and piece in 89 -93. RISE68, ZORK, SERM, PAKE. You can impress every body But one thing is for sure. SEW got nothing but love for the people that just do what they do!

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.yourmamazhouse.com/sew/sew00.jpg'>

www.yourmamazhouse.com/sew/sew000.jpg'>

www.yourmamazhouse.com/sew/sew01.jpg'>

www.yourmamazhouse.com/sew/sew02.jpg'>

www.yourmamazhouse.com/sew/sew03.jpg'>

www.yourmamazhouse.com/sew/sew04.jpg'>

www.yourmamazhouse.com/sew/sew05.jpg'>

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo cat in the hat...i stated clearly that sew is ill at what he does, and that i respect him for it. he could paint circles around me in the genre. but as you said he admits, hes not a bomber, never claimed to be...so the original comment was simply that he IS a legal writer....maybe that means nothign to you, but to a lot of us in graff, thats a big distinction in terms of rep and "impact" (as it was put)...i mean that in terms of philly graff, sew did not have an "impact" on aynone that i know, unless soemoen was trying to learn how to be an FX-style nyc piecer. if you WERE, then yeah, hes amazing. but i personally dont know too many philadelphians that were/are trying to be down with that steez. more power to the god for having a good life/wife etc....but that aint something that you only get if you do legals...lots of us who bombed have good lives happening too....i got my shit together like a motherfucker. i dont wish sew any ill will, just setting the record straight like i usually do on here....sew is a great piecer. just not much of a actual GRAFFITI (read: illegal) writer here in philly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sigh...like even those few fill-ins your throwing in the mix...none of those are illegal. theyre all done next to legal walls....its misleading.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TO CHEER

 

Yeah i agree he isn't and illegal writer any more and we are all lucky he still blesses us with burners after he quit. but i bet if he was still in the game like he was years ago,,, at this stage he'd be a pretty fucking big impact. painting with heads like enem denski kape karaz raka pre braze esde sat far and many more i guess those guys don't really respect him either MUCH LOVE TOO ALL WRITERS IN GENERAL DO YA THANG !!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

TRUST ME THERE ARE A FEW ILLEGALS IN THERE

 

AND if i dig throught some albums i can post just as many illegals he's done pieces trains fr8's throw it's all documented you just don't see it. but that's cool i hear what your saying

Share this post


Link to post
Share on other sites

are you just hearing what you want to hear?? you keep saying "i guess they dont got repsect for him"...read my words, player...i got MAD repsect for sew, for WHAT HE DOES. but scroll up at the 8 zillion flix you just posted. not one illegal thing in the whole bunch. man, let me stand at cecil b. moore every saturday for years and ill have the same flick collection. all im saying is that a legal writer. period.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok yeah he is now...i agree

 

there is 2 out of all those there were on cecil just two. the last one on there is illegal i caught next to pre and nyce on the side of a old shopping mall that is no longer there but if you wanna see his illgals i can scan them up. there is tons of illegal sew pieces pake pieces ads pieces. fresh pieces but YES SEW IS LEGAL NOW except for some tags i recently seen in Frankford. I'll post some of his illegals i have alot of fr8's and railroad walls and illegal silver pieces. He didn't always paint legals is what i'm saying. It's like when you grow up and out of things you usually move up to a different shit. Most writers stop all together when they are finished bombing like sooo many kings that come and go, I guess if he stopped painting all together when he stopped bombing he would have got your blessings? His love for the art keeps him paint just for the sake of it. BUT YES SEW IS LEGAL now and so is alot of old heads.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dukeofyork

i find all this shit talking behind screen names to be VERY humorous...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by dukeofyork

i find all this shit talking behind screen names to be VERY humorous...

 

 

dukeof york: if your talking to me, everyone know who i am..i aint hiding...for legal reasons, its stupid to use your actual tag (for instance, i doubt you WRITE dukeof york) but scroll up through this thread even...about 4 or 5 people call me by name...no ones hiding, bro...sew and company have known how i feel about legals forever. ask CED.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest emit_df

Sew is pretty dope...........I just don't know about that photoshop subway car.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MilknCereal
Originally posted by emit_df

Sew is pretty dope...........I just don't know about that photoshop subway car.

 

ha. yeah thats a joke i guess

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...