Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Guest imported_Tesseract

~Ôá ðÜíôá ñåß...

Recommended Posts

Guest imported_Tesseract

Which means "everything flows" for the ones that are weak on ancient languages:beat:

 

So whats up?

Why everyone chops their names off, Seeking innocence is seeking Beardo is beard, pliau hands is pilau, Dusty Lipshitz is dusty...i hate it..haha The meaning is that you have a bigass official name so everyone shoud feel the need to cut it down, everyone refered to seeking as 'seeking' anyways...where i'm heading? People call me Tesser, if i change my name to Tesser they'll call me Tes(i'd hate that) and if i cut my name to Tes what??? "T"???

no fucking way sir!

 

Second issue is the thread name changes...the beard thread worked good and it was funny as hell but as the man him self said "Random is good just because its random"

And add to that that not everyone can do that, i dont like to be jealous of moderating powers...fuck that

 

Gentlemen get a grip of yourselves, dont make me hack your ass:beat:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest imported_Tesseract

hahaha...yeah and i'll call you "S" , beardo "B" , seeking "S" and it goes on and on,

 

 

(In capitals to perserve respect) haha

 

 

*EDITED to remove the 'tease icon' hahahaaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Tesseract

(In capitals to perserve respect) haha

 

oh yeah, you gotta have the respect

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest imported_Tesseract

I do...believe this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest beard

1st off, smart, im very dissapointed that youre not changing your name to S M R T in typical homer simpson fashion.

 

2nd, seeking changing his name has nothing to do with me changing mine, that never even occured to me when i did it. in fact, i didnt even change my name, i just got a new account.

Share this post


Link to post
Share on other sites

see Beard, you dropped a vowel, and I wanted to rock that style, but I didn't want to straight chomp, so I dropped a consonant, with your blessing, I would gladly be SMRT, but I didn't want to step on toes, nuff respect due!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest imported_Tesseract

I just report a contigious trend here...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest --zeSto--

just to be difficult,

please refer to me as

 

el ZESTOroni dela TeeDooh

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest imported_Tesseract

...Hell naw!

 

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Dusty Lipschitz

just for the record...

i had noticed the trend as well

people call me dusty cause its my first name. i registered the name Dus Lip as a tounge-in-cheek reference to the trend, but only used it once in the one slavery thread. and im nowhere near offical...

 

lol

 

you the man tesseractonerrokski

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahahaha

it's just sillyness, dude. i make a habit of that...

i mean really...i wrote a dissertation on my G.I. Joes

it's just a sign that i like to poke fun at "beard,"

and that i need more to do

 

shrimp scampi is the shit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Are2
Originally posted by Smart

I'm gonna change my name to Smat

 

how bout Spart?

 

 

i gonna change mine to Phil Hatio

Share this post


Link to post
Share on other sites

hilarity! i miss back in the day when people used to call me "numbers guy", we had some real winners on here. 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

they call me tt. i gues its cool.

 

 

 

hey beard....... change it back to beardo. its much cooler.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest greedy mars

they call me tue i wish i kknew becuase i smell like poo .. who who.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TEARZ
Originally posted by Smart

I'm gonna change my name to Smat

 

i demand that you change it to WIKID SMAAAHHT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×