Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
seeking

celebrity boxing

Recommended Posts

This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.

I wanna see Amy Fisher...

 

 

 

 

PISTOL-feeling kinda ashamed but not really

Share this post


Link to post
Share on other sites

im going with vanilla ice on this next one.

 

willis might be a felon an all that, but anyone that saw vanilla smash the mtv offices knows dudes got a whole lot to be pissed off about... hes vanilla ice for christ sake, youd be pissed too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah the "Ice Man" has got some "issues" probably stemming from that ridiculous haircut.

 

sidenote less than 100 away from 10,000 posts.

what's the over under on Ice knocking out Willis and seeking's 10,000?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SayOne

ha ha thats funni gettin beat up by willis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Soul_On_Ice

What! did it already happen? AWWW FUCK! I hope they show it again soon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I flicked by and saw tanya harding suckerpunch paula jones after she gave up...that was all I need to see...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by ese

I flicked by and saw tanya harding suckerpunch paula jones after she gave up...that was all I need to see...

 

i wouldnt exactly call it a sucker punch....i mean, the ref didnt exactly say the fight was over, did he? i thought that last fight with paula jones and harding was pretty funny though...i had a feeling tanya was going to win, she just had this evil, evil look in her eye, and shes a very evil person anyhow...look what she did to kerrigen. paula just kept turning her back and tried to hide behind the ref.....i found the whole show to be pretty amusing and the best part about it was micheal buffer doing the ring announcing. i can never get enough of micheal buffer.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

HEY SEEKING , if ur still on here and you dont already know , that hot *cough* milla jovowhatever girl is comin on kilbourn at 1230 ...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo if yall wanna see some real ass celebrity knock out shit yo get that bitch ass mafucka J.C. to get in the ring with this mafucka right here! yo i float like a butterfly and beat the fuck outa you like a god damn prison riot!

 

 

CHRIST PUNCHER 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, DING DING DING NEW HEAVY WEIGHT WORLD CHAMPION ONER

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Christ Puncher Oner

yo if yall wanna see some real ass celebrity knock out shit yo get that bitch ass mafucka J.C. to get in the ring with this mafucka right here! yo i float like a butterfly and beat the fuck outa you like a god damn prison riot!

 

 

CHRIST PUNCHER 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, DING DING DING NEW HEAVY WEIGHT WORLD CHAMPION ONER

 

:lol: wow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...