Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Wes Mantooth

Members
  • Content Count

    706
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About Wes Mantooth

  • Rank
    Member
  1. Wes Mantooth

    ************************ hella sikk tattz thread?

    Faggot please... And your friend's tattoo sucks. :lol:
  2. Wes Mantooth

    South Florida (A New Dawn)

    EASE!
  3. Wes Mantooth

    Burners and Style!

    DVS EDKKKKKK!
  4. Wes Mantooth

    ************************ hella sikk tattz thread?

    Nah I wish man. I usually have that or Sapporo at the local Korean place. Color later....
  5. Wes Mantooth

    ************************ hella sikk tattz thread?

    ^Got the outline Monday by Mike Shea @ Redemption-- picture remixed by my roomate. Yay, I posted something! After months of stalling, y'all get one. :)
  6. Re: THE AUSTRALIA MEAT UP/WHATEVER ELSE ; ) THREAD VERSION 2.0 What's good Australians, I'm going to Brisbane in Feb. Is that an exciting city?! But seriously, I should be there in Feb for a concert. :)
  7. Wes Mantooth

    ************************ hella sikk tattz thread?

    NO GROUPIE, WE'RE FINE.
  8. Wes Mantooth

    boston's sketch thread

    This needs to be brought back.
  9. Wes Mantooth

    Reefer Madness

    heat and awe are ridiculous.
  10. Wes Mantooth

    Graffuturism.......................

    That Kwest art installation is awesome. And I think Quasar was one of the dudes that influenced Joker way back when. Not sure if I'm remembering correctly, regardless, it's really cool stuff from back then.
  11. Wes Mantooth

    best of blackbook outlines!

    styleisking always with the quality..
  12. Wes Mantooth

    ************************ hella sikk tattz thread?

    Whoops, Mike's question was "Who are the top 5 guys you would get tattooed by" not so much best in the world or something, so I considered availability and distance too. Notice that I named all dudes in the USA (GO AMERICA!). Anyway, fuck, 10 top? That's tough. I'm interested to see what menaceIIsobriety thinks... If I can guess, it'll be something like: 1. Aaron Coleman 2. Higgs 3. Tim Lehi 4. Danny Reed 5. Richard Stell 6. Bob Roberts 7. Steve Byrne Blah... I bet I wasn't even close. The point is... There are so many good god damn tattooers out right now. I've always known that, and after reading KOH's "Open letter to tattooing" I'm glad I'm not the only one who thinks that. Will Lollie, Issac Fainjuken, Mario Desa, Horiyasu, Matt Shammah.... ugh... the list goes on and on.
  13. Wes Mantooth

    ************************ hella sikk tattz thread?

    Ah, very good. I wondered that too. When Romano asked "name 9 tattooers better then Rubendall"... I thought to myself... "DAMN, that's tough as hell." I JUST tried to compile a top 10 list but it was ridiculous and too many names were left out. That's a really tough one... Give me like a day to think about this. And yes, Mike Roper is on that list. ;) Mike Shea asked me who my top 5 tattooers were when we were shooting the shit during my session, and needless to say, names were left out. I mentioned him and Erick were amongst my favorite so I didn't mention their names, which was understood. Ha. I think it went something like... !. Mike Roper 2. Regino Gonzales 3. Jeff Zuck 4. Thomas Hooper 5. Mike Wilson ^Not a bad list but so many names were left out, I think those were the last dudes I was following or something. Completely biased at the time. w0rd.
  14. Wes Mantooth

    Burners and Style!

    Not even close. If you can't pull cards correctly I suggest not doing it at all. You'll just end up looking like a herb as you are now.
×