Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SLOBER TKB

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. you dont deserve 2 be buffed scribe. Nah I'm just fukin with you. We would have but the buff we had just wouldnt cover the pieces. we had to work with what we had. When are we gonna paint again??????????I luv u...
  2. Scribe-TKB Hems-TKB NV-BK Delinx-URA Spank-TKB
  3. nice job on the flix scribe..........
  4. ascribe, brok, and blew lookin good. Tell blaze and cease to hurry up and finish thier peices so we can get all the flixxxxxxxxxxxxx.
  5. TKB likes to start shit? How the hell can u say that. We chill wit everyone. And I mean that literally. And suck my fat toe needs to get over the fact that we paint that wall everyweek. We do that cuz we like to paint. So deal wit it. And if you really wanna know. The people in the store said that anybod can paint because I personally told them to b4 I even really got into graff. This was like 2 years ago buddy. I pulled that wall and needed people to paint to take up space. I could care less who paints that wall. All it takes is a simple phone call or e-mail asking if its cool and everything is str8. People just need to chill and look at the things your arguing over. Bleu got mad and he had the rite too. Just like everyone in bk would get mad if that happened to thier wall.So there ya have it. SLOB TKB, THA BITCH< THE TOY, THE CUNT, THE FAG, THE BITER, THE WANNA BE, THE GUY THAT PAINTS THE SAME WALL OVER AND OVER AGAIN, Hopefully I have said everything about myself there is to say so that we can all go on wit our lives and get over this stupid shit. So if anyone has anything to say on the matter direct ur commenets 2 me. Nobody else.
  6. Man I cant stand Kanye West... All he does is bitch and cy. I dont know why anyone would buy his cd much less pre order the mother fucker. The man cried and biched whenhe didnt win a stupid ass award that dont mean shit when hes making million dollars every couple of months. He needs to have his mouth wired shut again.
  7. TKB Production....Wall of Fame
  8. Bleu TKB Psyk TKB Yikes TKB Hems TKB Seo F.G.O San Antonio
  9. CWK????????what the fuk. I know them fools moved on to bigger and better things..... unless this is MR. Doser or some new generation of cwk.hahahahahahahhahahahahah......
  10. Yo Regulator.... Whats up with that comment you made about the "shitty 34th wall"... Me and my crew just wanna know how were suppose to take it. As an insult or as something else. I know who you are and I know all the work youve put in and I know for a fact that none of us have never disrespected you in anyway. or anyone else... It seems like everyone has something to say all the time now. But the haters seem to disappear when were in person. whether were at 4116, 210, wall of fame, etc. I guess people use the internet to air out thier dirty laundry these days. we keep all that stuff between us and who ever its with. Even when we battled URA no fliks were posted and nothing was said about it. we handled our issues face to face like it should be and that was it. but enough of all the talk this thread needs less long posts like this one and more flicks. Houston has some shit it just needs to be showcased properly. But Regulator p.m me or whatever . We just want to know whats goin on........
  11. Man SUCK MY FAT TOE, you must be either gay or have waaaay too much time on your hands. Checkin peoples clothes out and shit. Talkin about thier hair. Come on man. If your gonna talk shit atleast do it right. TKB paints for TKB. no one else. we dont paint to impress people. your right I dont know who you are and I'm sure your not going to tell me so this will be my last reply to you, but if you seriously want some shit let me know whats up. Me and my crew can meet you and yours (if you have one) anytime. you tell me the time and place. If not just shut up and paint that graff of yours since it is waaaaaay better then me and my crews...Peace.......
  12. Yo SUCK MY FAT TOE. I seriously cannot beilive you just said that you like talking shit because nobody knows who you are. Basically you just confessed to being a gay asshole eating pussy you know that right. I dont know or really care how the other heads you were talking about feel about what you said, but you need to leave tkb out of your mouth. Or else when me, blue, yikes,seas,dude,psyk,blaze,and maske get done raw doggin your mom we'll just make you our next bitch. So if you want it say who you are or just stay quiet. Your prolly just some dumb 14 year old tag banger wannabe anyway so fuk it.
  13. Slob/Dude Agua Yikes-TKB Blew-TKB Maze-TKB
×
×
  • Create New...