Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

JayFo

Members
  • Content Count

    490
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by JayFo

  1. http://img50.photobucket.com/albums/v154/JayFo/Fear.jpg'> http://img50.photobucket.com/albums/v154/JayFo/New_York.jpg'> both at least a good month old, I'm lazy and don't do anything so I don't got anything new... thse were done for the battle thread a while back.
  2. JayFo

    Handstyles

    Dr. Goe... you the Goe that has shit up and down along the metro north going down into NYC?? Or no?? I dunno, I am too lazy to look at ya psots to find pics and see if it's the same, but there are Goe tags up along the metro north line and wonderin if maybe it was you... but i dunno.
  3. JayFo

    throwups

    Paid and Got...same person? I always thought their piecin styles were similar... I think I evens aid it the first time I saw one of paid's pieces, but now I'm thinkin since I hanve't seen Got have posts here in a long time that maybe paid is the same person or no? I dunno, just cuz the oneliner throw had both paid and got throws and unless paid and got know each other in RL or some shit, dont see why he would have got's throw on his post or be postin his painted shit... I think Moe also has a similar style to both of theirs and has posted got's shit too so really I'm jsut fuckin
  4. thanks to everyone for the help... first and foremost, not sure if I even said this, but decided to now. This canvas and paint and everyhtin wouldn't be for me. For a girl... buyin it for her for her birthday, so I'm not about to rack any of this. Thanks for much of the advice given to me about me doin canvases and everythin also, will help in the future, altho as of now I'm not plannin on doin a canvas. And as for markers or paint or brushes... I'll just get whatever. Some markers and brushes and some paint. What type of paint is good for canvas? Since I'm not sure and
  5. I need some help with buying canvas's and supplies and all that. Tryin to get someone a canvas or canvases and paint and bruches or paint markers or whatever and not sure where I should get them, what's good, what's bad... what the prices are and all that. So if anyone could help my out I'd appreciate it. Just never done anythin with canvases so not actually sure where to look or what to look for or the range of prices and everythin. So help needed... and appreciated. And yes I realize there is a canvas thread, but it's 35 pages long and alreyad psoted yesterday or the day before an
  6. I need some help with buying canvas's and supplies and all that. Tryin to get someone a canvas or canvases and paint and bruches or paint markers or whatever and not sure where I should get them, what's good, what's bad... what the prices are and all that. So if anyone could help my out I'd appreciate it. Just never done anythin with canvases so not actually sure where to look or what to look for or the range of prices and everythin. So help needed... and appreciated.
  7. mostly feelin this one... http://img13.photobucket.com/albums/v37/Asert/Sketches/Outline12.jpg'> You have another similar styled one but it doesnt look as ill. Likin this tyle you got. The other simples are cool too... good work, keep it up.. 1
  8. really?? well my bad then... had no idea there was another thread like this.
  9. Yea, with these sidewalk arts I actually haven't seen them in their distorted views... although you can probably find em somewhere and then move your screen to see the picture like it is above. here are some other animorphic art pictures that fit with this post, even tho not the same artist or painted on sidewalks, still cool tho. http://www.mezzo-mondo.com/arts/mm/holbein/HOH006_L.jpg'> http://www.bridge.skyline.net/picts/anamorph.jpg'>
  10. http://www.csl.sri.com/users/mwfong/Sidewalk_Flats/arctic44.jpg'> http://www.csl.sri.com/users/mwfong/Sidewalk_Flats/blair55.jpg'> http://www.csl.sri.com/users/mwfong/Sidewalk_Flats/fly66.jpg'> http://www.csl.sri.com/users/mwfong/Sidewalk_Flats/portab222.jpg'> http://www.csl.sri.com/users/mwfong/Sidewalk_Flats/sosie33.jpg'> http://www.csl.sri.com/users/mwfong/Sidewalk_Flats/swim11.jpg'> thought i'd post the actually images... makes it easier for people.
  11. Thought people might like it... I think it's pretty ill. http://www.csl.sri.com/users/mwfong/Sidewalk_Flats/
  12. the A is very squeezed in there... like the whole of the A is very small and looks forced and squeezed, also the bar is overlappin as the guy said. if you moved it back it would open the whole of the, makin it look much nicer and it would make that overlapping go away.... also the top whole would get bigger too. The R is also a bit lower than the othe rletters and smaller, bit outta proportion but looks ok tho. a nd then theres lots of things here and there tht if i did the piece I'd adjust, but not gonna mention everything. For example the bottom right of the M where you connect it t
  13. that blue or purple omen is hot and the entom under it too... ya characters are nice also. I would keep doin shit like the last two cuz they look ill... some others look nice too keep it up.. 1
  14. nice shit geez... really hot. Cept for the girl being held by the werewolf... her face..... looks like a man lol. Her body is good though but her face is manly lol. Lovin the the pieces and the ducks and the pez and that cool ass spider man ya did lol.
  15. narsty is an understatement...
  16. lol and i will keep wonderin... haha. But whatever, maybe he thinks it's either my shit or that goal shit ya posted?? I dunno cuz he mentioned everyhtin but my new york shit and the goal shit you posted in his reply. Ah well, don't really matter... Web's pieces do kill though, as does most of the ill shit on this thread (not sure bout mine tho haha), but best thread here... I love new york, has the illest writers without a doubt.
  17. where is there a web piece on the page?
  18. Yo man, who cares if the word is long... if its too long, then change it, even so, handstyles aren't harder if they are longer. Practice the WHOLE ALPHABET. Not jsut Element and learn each letter and get all of them to flow....then work on element afterwards. It's only 5 letters anywayz so not too much to work on. Sorry just didnt wanna hear that excuse that it's too long lol. Most people write XXXone anywayz, makin their 3, 4, 5 letter name 3 letters longer. Same as element which is 7, so no excuses... haha just fuckin practice. And yea... thats all... peace man, 1
  19. for real? that's cool... and it's all good man, dont worry bout it. If i got time some otha day I'll try battlin ya again. Maybe get more involved with it or somethin, who knows. But I'm losin to paid... haha what did i expect? lol don't matter to me really tho, paid's shit is much iller. Although I acutally liked my new york thing, I thought it looked way better than i thought it was gonna turn out so that's good. And cnie shit on that awoke piece ways... hot!
  20. JayFo

    Sketches

    haha funny shit... more arrowsd the better..!! dont forget the backround too bro... get like a few hundred in there, just layer em ontop of each, intertwine them whatever just make sure you get more. 100 arrows is better than 50 and 200 is better than 100. Remember that and you'll realize you need more arrows. Empty Space and simple letters is a no no!
  21. haha paid, votin for me man... well I'm just gonna have to be votin for you cuz that shit is ill! I shoulda colored mine or done somethin more with it then an outline, but i didn't bother... oh well. And ummm... yea, is there a flick of yours on these pages sayin to vote? I didn't see one. If ya wouldn't mind starz post em up together if ya didn't already. Anywayz... was gonna vote on that physcho shit and was between paid and ways, but seein as xipe alreyad won dont gotta worry bout that lol. Though also now lookin this's shit... damn it's pretty hot. Anywayz, later... 1
  22. oh alright... my bad man, if you want me to color it, i can though it'd be easier for me not to and people get the jyst and everyhtin without the color, ya know? 3D and colorin to me is just a bit of a time killer and also doesn't help in improving your actual lettering and piecing talents, ya know? But it's all good... and ummm..... yea tha'ts bout it, haha, peace... 1
  23. haha funny... dont know whether to believe ya i bet him story or not, really dont care. Badly done job on biting too cuz it still looks pretty crappy, but whatever. If the story is true then whatever... if it aint true then ya boy gotta stop bitin cuz that shit just leads to trouble and won't get him nowhere.
  24. nice Fear koot... and yea onesecond... i overdid it a bit, but whatever, i think it still looks alright. More sao the Fear I overdid it with arrows and shit... mostly the F I'd say... the new york i did was pretty simple though. Just some arrows here and there and what not.
×
×
  • Create New...