Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at info@12ozprophet.com and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

YAY OR NAY? ITS THA BIG -->GROMOLA<--

Discussion in 'Paper Chase' started by mr_president, May 5, 2003.

  1. mr_president

    mr_president Banned

    Joined: Nov 19, 2002 Messages: 5,691 Likes Received: 0
    :lol: this is my boy GROM's first attempt at abstract/transcend or whatever... let the bashing begin... :beat:

    [​IMG]
     
  2. DREDZ

    DREDZ Senior Member

    Joined: Dec 14, 2002 Messages: 1,934 Likes Received: 0
    why is your boy trying to piece like the kats from transcend?
     
  3. mr_president

    mr_president Banned

    Joined: Nov 19, 2002 Messages: 5,691 Likes Received: 0
    cuz he is the big gromola... i dunno, he just wanted to play in the style i guess.... he's a cool kid.
     
  4. miles apart

    miles apart Member

    Joined: Apr 14, 2003 Messages: 407 Likes Received: 0
    its better than that o shit garbage.

    keep posting, seeing this makes me feel better.
     
  5. BeetNIK

    BeetNIK Member

    Joined: Jun 2, 2002 Messages: 363 Likes Received: 0
    man i dont know, i dont think you should sit down and sketch with a crews style in mind...your just trying to be something your not...evolve on your own. and the picture is super fucking out of focus, it doesnt take a trained photographer to realize that you cant see detail of the drawing at all.
     
  6. mr_president

    mr_president Banned

    Joined: Nov 19, 2002 Messages: 5,691 Likes Received: 0
    HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

    you have so much hate for me it could be considered love...

    :lol:
     
  7. miles apart

    miles apart Member

    Joined: Apr 14, 2003 Messages: 407 Likes Received: 0
  8. heavyLox

    heavyLox Veteran Member

    Joined: Feb 2, 2002 Messages: 7,196 Likes Received: 17
    THIS BARES NO RESEMBLENCE TO TRANSCEND ... ITS JUST CURVIE/ANGULAR
     
  9. mr_president

    mr_president Banned

    Joined: Nov 19, 2002 Messages: 5,691 Likes Received: 0
    thats what the gromola told me, so i posted what he said, dont shoot the messenger...

    :lol:
     
  10. WALE!pd

    WALE!pd 12oz Loyalist

    Joined: Jun 7, 2002 Messages: 12,040 Likes Received: 364
    hahaha thanks guys see tease makes me look retarded and says shit, i said its weird like abstracty type shit i was just fucking around with shit it doesnt hurt to play with new things i didnt sit down and sketch with anyones style in mind i just kinda did what i thought would look cool and thats what came out. wether you like it or not doesnt matter cause its mine haha:eek:
     
  11. lo-berto

    lo-berto New Jack

    Joined: Sep 15, 2002 Messages: 0 Likes Received: 0
    i don't understand why you would even try to make an "abstract piece " or try to start piecing when you don't have a handstyle a throwie or just basic letters , you have to learn to walk before you run and you have to pay your dues . don't think because you call some shit abstract doens't mean it's not some toy shit .
     
  12. WALE!pd

    WALE!pd 12oz Loyalist

    Joined: Jun 7, 2002 Messages: 12,040 Likes Received: 364
    hahaha who the fuck are you? i dont have a hand or a throwie? or simples dude you dont know shit obviously cause this isnt my first attepmts at graff (been doing it for years as and ive been on here for awhile now) so please feel free to post some of your shit almighty one
     
  13. yoink

    yoink Elite Member

    Joined: May 27, 2002 Messages: 3,428 Likes Received: 0
    the flick is really blurry, cant really make out what details there are, thats the only gripe i have. cant bash on someone just for sketching and trying out new things.
     
  14. WALE!pd

    WALE!pd 12oz Loyalist

    Joined: Jun 7, 2002 Messages: 12,040 Likes Received: 364
    thank god someone who isnt a dick haha i mean fuck im not trying to say im king of this shit i just dont think its that bad for fuckin around trying something new and teaseola has to make me look retarded. i would make him look retarded but he needs no help haha (j/k big teaseola with your chrome pistola haha)
     
  15. mr_president

    mr_president Banned

    Joined: Nov 19, 2002 Messages: 5,691 Likes Received: 0
    dog you know who you talking about kid? you talking about tha MAN HIMSELF... the big GROMOLA...

    you better watch yo step son, if you see this bleeding down your block, and all of a sudden cut the lights out, i suggest you run for your life bitch...

    DRIVE BY MOBILE:

    http://www.biumvirate.com/images/tease/car002.jpg'>

    :mad:
     
Top