Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at [email protected] and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

Who watches this shit?

Discussion in 'Channel Zero' started by CACashRefund, Feb 4, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CACashRefund

    CACashRefund 12oz Loyalist

    Joined: Oct 8, 2004 Messages: 14,171 Likes Received: 272
    I come home turn on the T.V. then i get on my computer because i wanted to check the progress of theis package im suppose to be getting. I turned to glance at what the channel had on and there was this show on MTV called "Sweet 16" or some shit like that.

    Holy Mary mother of god, who in their right mind would watch this on purpose?

    For fucks sake..."OH MY GOD, MY PARENTS CANCLED MY CREDIT CARD, YOU DUMB BITCHES", then she starts cryin like a little shit that she is. And then the bitch gets like a $4000 birthday party, and a fuckin land rover for her 16th birthday.

    I would give my ability to walk just to be able to, with a rusty knife, stab each and every person who was associated with making of and production of this show...
     
  2. GLIK$

    GLIK$ Dirty Dozen Crew

    Joined: Jul 23, 2002 Messages: 22,277 Likes Received: 117
    Its pretty simple.

    There are these channels on a television, you can change them.

    Get over it.

    TBS keeps it pretty rail.
     
  3. T=E=A=S=E

    T=E=A=S=E Elite Member

    Joined: Mar 27, 2004 Messages: 3,271 Likes Received: 0
    that chick's birthday party cost them $200,000 if you listened closely, and yes that show makes me want to kill myself to watch how rich those people are.

    rich bratty little bitch.

    i would impregnate her though for reals.
     
  4. CACashRefund

    CACashRefund 12oz Loyalist

    Joined: Oct 8, 2004 Messages: 14,171 Likes Received: 272
    200,000...
    Now i want to skin everyone alive and dip them in a vat full of lemon juice and salt.
     
  5. T=E=A=S=E

    T=E=A=S=E Elite Member

    Joined: Mar 27, 2004 Messages: 3,271 Likes Received: 0
    yeah, they said that shit and i almost fell off my bed...

    that bitch was cute as fuck but whiney as all hell.

    i would strangle her ass.
     
  6. InnerCityRebel

    InnerCityRebel Veteran Member

    Joined: Aug 19, 2002 Messages: 8,297 Likes Received: 116
    that ain't shit.I worked for some person last year who spent 50,000 gees just for Bon Jovi to play his duaghters party.That doesn't even included the rest of the party and the 200 plus people that showed up.That is rather insane if you ask me.. :hatred:
     
  7. Dick Quickwood

    Dick Quickwood 12oz Loyalist

    Joined: Aug 25, 2002 Messages: 14,783 Likes Received: 14
     
  8. T=E=A=S=E

    T=E=A=S=E Elite Member

    Joined: Mar 27, 2004 Messages: 3,271 Likes Received: 0
    yes, that to. tooo. too. toooooo. two.
     
  9. why write?

    why write? Veteran Member

    Joined: Oct 19, 2003 Messages: 5,859 Likes Received: 1
    i seen this shit, i wanna throw her ass in the ghetto for 3 weeks and see how she would survive....living it a broken home, with rats running around your room, with no money to eat food...now what bitch. die.

    and she was on the hot tip, except for her nose...that shit was horrible
     
  10. Catch22

    Catch22 Guest

    The best part of this thread is that you said you got on your computer to track a package. :lol:




    Code:
     I download a lot of porn
     
  11. GucciCondom

    GucciCondom Veteran Member

    Joined: Jul 29, 2003 Messages: 5,558 Likes Received: 168
    Yeah what the fuck are you talking about catch?

    You didn't know you can track your package on the internet?
    What a retard.
     
  12. GnomeToys

    GnomeToys Elite Member

    Joined: Jun 24, 2003 Messages: 2,616 Likes Received: 4
    HAHAHA YOU DUMBASSES WATCH MTV.
     
  13. (asshole)

    (asshole) New Jack

    Joined: Feb 5, 2005 Messages: 54 Likes Received: 0
    i would slam the guts out of that jew/arabian girl. she looked good as hell.
     
  14. DETO

    DETO 12oz Loyalist

    Joined: Apr 25, 2002 Messages: 11,316 Likes Received: 138
    her family are terrorist.
    Mtv should have called the feds.
     
  15. (asshole)

    (asshole) New Jack

    Joined: Feb 5, 2005 Messages: 54 Likes Received: 0
    yeah, how are they so rich. her dad looked like a molester
     
Thread Status:
Not open for further replies.
Top