Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at info@12ozprophet.com and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

vietnamese thugged out mandem got beef

Discussion in 'Channel Zero' started by Fabo 2, Dec 20, 2004.

  1. Fabo 2

    Fabo 2 Member

    Joined: Mar 20, 2002 Messages: 345 Likes Received: 1
  2. Kreature

    Kreature Member

    Joined: Mar 27, 2001 Messages: 617 Likes Received: 0
    That was pretty damn funny. What the fuck does that guy pull out of his pants and the end though? A machete?
     
  3. El Producto

    El Producto Senior Member

    Joined: May 6, 2004 Messages: 1,682 Likes Received: 0
    that is gangster


    they stole that fat kids basketball...fucking rudeboys
     
  4. FIST2CUFFS

    FIST2CUFFS Member

    Joined: Sep 18, 2002 Messages: 454 Likes Received: 0
    funny shit and what the fuck was that thing he pulled out of his pants? if it was a machete like kreature, they hard for funny looking asian guys.
     
  5. Poop Man Bob

    Poop Man Bob Dirty Dozen Crew

    Joined: Nov 16, 2000 Messages: 10,259 Likes Received: 18
    If you ain't Viet, you ain't shiet.
     
  6. Pfffffffffft

    Pfffffffffft Moderator Crew

    Joined: Feb 16, 2004 Messages: 15,344 Likes Received: 670
    man o man....


    they are actually serious too..geez..

    his shirt says V-unit..hahahahahaha
     
  7. iloveboxcars

    iloveboxcars 12oz Royalty

    Joined: Jul 29, 2002 Messages: 20,505 Likes Received: 440
    these guys are resourceful. i got in a fight with acouple of them once and one of them tried to stab me with their mechanical pencil
     
  8. Dr. Dazzle

    Dr. Dazzle Veteran Member

    Joined: Nov 19, 2001 Messages: 8,147 Likes Received: 3
    Chairman lmao......
     
  9. Nekro

    Nekro Elite Member

    Joined: Feb 19, 2003 Messages: 2,568 Likes Received: 1
    Don't fuck with vietnamese!
     
  10. metallix

    metallix Elite Member

    Joined: Oct 7, 2001 Messages: 2,955 Likes Received: 1
  11. 2 blaazed

    2 blaazed New Jack

    Joined: Jun 28, 2002 Messages: 0 Likes Received: 3
    i would fuckin rip one of those kids heads off and shit in his neck for 2 weeks...
     
  12. InDY_500

    InDY_500 Veteran Member

    Joined: Sep 30, 2002 Messages: 5,169 Likes Received: 67
    Thats some crazy ass shit... Very nicely done sir on postin that up...

    Dont mess with those boys... Hahahaa
     
  13. Mr. Chad

    Mr. Chad Member

    Joined: Dec 17, 2004 Messages: 480 Likes Received: 0
    that was stupid but funny
     
  14. Weapon X

    Weapon X 12oz Loyalist

    Joined: Sep 6, 2002 Messages: 14,905 Likes Received: 202
    Jane & Finch is in my city. Those guys all went to Emery High, I imagine. Fuck their ball team.
     
  15. Dr. Dazzle

    Dr. Dazzle Veteran Member

    Joined: Nov 19, 2001 Messages: 8,147 Likes Received: 3
    Hahaha it's Canadian to boot!
     
Top